Tosiaan, alko ihan yhdenillan jutulla. Tyypin " tunsin " ennestään. Vietettiin mukava yö ja mukava seuraavakin päivä. Kundi on tehny heti selväksi ettei halua sitoutua ja kaikki seurustelu ja perään kysely ahdistaa. Jonkinsortin elämänkestävä sitoutumikriisi on selvästi menossa, nimittäin tämä heppu ei koskaan ole ollut perheläheistä tyyppiä. Ei siis halua naimisiin, ei lapsia, ei kämppää, ei eläimiä,ei asua yhdessä jne..No, en edes vaihtanu numeroa kun eksn kerran erottiin. Kävikin sitten niin , et tää kundi sai käsiinsä mun numeron ja nyt on tavattu x4. Lisäksi pitää yhteyttä päivittäin soittamalla. En oo tehny itse alotetta yhteydenpitämiseen mut oon vastannu kun kysytään. Näiden yhteisten öiden jälkeen vietetään päivä yhdessä ilman seksiä ja fiilis on ilonen ja rentoutunut. Missä mennään?
Yhdenillanjuttu x 4
3
3106
Vastaukset
- poissulje
sitä että se mies haluaa seksiä ja/tai seuraa
- dgfgffg
Mäkin luulin että mulla on jonkinlainen sitoutumis kammo, se kuitenkin hävisi samalla sekunnilla kun tapasin yhden ihmisen. Sen jälkeen en mitään muuta halunnutkaan kuin olla yhdessä, ja tällä hetkellä yksikin päivä erossa tästä ihmisestä on liikaa.
- Nimetön
Onneks olkoon vaan, mies saattaa tosissaan tykätä susta. Se kannattaako sun silti olla ton laatusen ihmisen kanssa on eri asia. Ei käy kateeks. Sehän pyörittää sua miten sattuu. Eka sanoo toista ja sitten ku itel tekee mieli jotain ni ottaa hädissään yhteyttä... Toki kukaan ei ole täydellinen, mut silti... Onnee vaan rakastuneille...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750