olen ollut VHH:lla jonkin aikaa ja nukun enää 6 tuntia yössä. Aiemmin nukuin 8 tuntia. Laitan nukkumaan kymmeneltä ja nykyään nousen neljältä, koska unta ei tunnu riittävän. Tiedän, ett VHH voi vaikuttaa yleiseen virkeystilaan, mutt voiko VHH vaikuttaa myös unentarpeeseen?
Toinen seikka mitä ihmettelen on se, että olen lievässä ketoosissa (myös ketostixien mukaan, välissä jopa voimakas ketoositila), vaikka syön hiilareita selkeesti enemmän kuin 20 grammaa. Täysjyväleipää menee päivässä 2-3 siivua (yhdessä n. 7 grammaa) ja kasviksia reilusti ja päälle muut mahdolliset hiilarit (kuten lasi maitoa). Miksi vauhkataan, että ketoosiin päätäkseen pitää syödä alle 20 mg, kun se ei pidä paikkaansa. Minulla tulee taatusti joka päivä päälle 20, rasvaakaan en käytä erityisen paljon.
VHH:ssa tyypillistäkö?
1
315
Vastaukset
- tietämättömät
kertovat "totuuksia" niin harvoin ne pitää paikkansa.
Monilla unentarve vähenee kun aloittavat VHHn, eli ei mitään ihmeellistä.
Ketostixit ei mittaa luotettavasti ketoosin syvyyttä. Ne mittaavat vain ylimääräisten virtsan mukana poistuvien ketojen määrää. Ihminen voi olla syvässä ketoosissa vaikka tikut ei sitä näyttäisikään, eli silloin kun keho käyttää kaikki tehdyt ketoaineet mikä on tietysti tarkoitus. Luotettavan tuloksen saa vain verikokeella.
20g on Atkinsin aloituksen maksimimäärä, muilla VHH muodoilla ei taida vastaavaa olla. Myös suuremmalla hiilarimäärällä keho on ketoosissa, mutta lievemmässä.
***Loppu ei sitten ole osoitettu sinulle.***
Mutta koska tällä palstalla häärää enimmäkseen KTLn häiriköitä, niin oikeata tietoa täältä harvoin saa. Moni aloittaja sitten vielä uskoo noita häiriköitä, kun eivät viitsi selvittää asioita muualta. Osa ei myöskään uskalla uskoa muuta kuin KTLn tietoa.
Tuossa yhdessäkin ketjussa alapuolella joku häirikkö yrittää antaa jotain painonvartijoiden tietoa VHHta aloittavalle ja suosittelee kalorinlaskentaa. Alussa sanoo että ei tiedä VHHsta ja sitten perään antaa ison läjän väärää tietoa. Millä hitolla joku aloittaja täällä sitten tietää mihin uskoa, kun häiriköitä tunkee joka ketjuun kirjoittelemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750