http://www.selavi.fi
Suomalainen vaatemallisto 152-165cm naiselle.
www.selavi.fi
6
1377
Vastaukset
- naisellisia?
Vierailin sivulla ja silmääni pisti lause jossa todettiin, että vaatteita myös NAISELLISILLE naisille (koko 40-44). Itse olen suht pieni nainen ja alkoi risomaan tuo ajatusmalli, että jos vaatekoko alle 40, niin on jotenkin vähemmän naisellinen. Eihän naisellisuus voi olla koosta kiinni!? Aika outoa laittaa tuollainen lause ja samallla yrittää kaupata vaatteita meille pienille - ilmeisesti sitten ei naisellisille naisille.
- nyt on...
sitä tavallista mainos-uuskieltä, jossa kokoja riittää myös "isoille tytöille" :-) Naiselisuus ei todellakaan ole kiinni koosta, paitsi ehkä sielun tahi sydämen.
- ...............
nyt on... kirjoitti:
sitä tavallista mainos-uuskieltä, jossa kokoja riittää myös "isoille tytöille" :-) Naiselisuus ei todellakaan ole kiinni koosta, paitsi ehkä sielun tahi sydämen.
Mutta aika ajattelematonta kuitenkin...Ihan yhtä suuri moka olisi, jos pääasiassa "isojen tyttöjen" vaatteita kauppaavassa liikkeessä todettaisiin, että: "Meiltä löytyy kokoja 42-56", mutta vaatteita on myös viehättäville pienikokoisille naisille".
Tuo koko on kuitenkin naisille (monille) suht arka asia - varsinkin silloin jos liikutaan mittojen ääripäissä. Minä en haluaisi asioida liikkeessä, joka tekee tuollaisen kokoluokituksen ja jaon naisellisiin ja ei-naisellisiin, oli kyseessä sitten isommat tai pienemmät "tytöt". - ................
............... kirjoitti:
Mutta aika ajattelematonta kuitenkin...Ihan yhtä suuri moka olisi, jos pääasiassa "isojen tyttöjen" vaatteita kauppaavassa liikkeessä todettaisiin, että: "Meiltä löytyy kokoja 42-56", mutta vaatteita on myös viehättäville pienikokoisille naisille".
Tuo koko on kuitenkin naisille (monille) suht arka asia - varsinkin silloin jos liikutaan mittojen ääripäissä. Minä en haluaisi asioida liikkeessä, joka tekee tuollaisen kokoluokituksen ja jaon naisellisiin ja ei-naisellisiin, oli kyseessä sitten isommat tai pienemmät "tytöt".Ilmoitus "isojen tyttöjen" liikkeessä: Aikuisten naisten kokovalikoimamme on laaja (42-56) Meillä on myös vaatteita viehättäville naisille (32-36). Aika ilkeää olisi ja mahtaisi moni älähtää?
- ymmärsin..
................ kirjoitti:
Ilmoitus "isojen tyttöjen" liikkeessä: Aikuisten naisten kokovalikoimamme on laaja (42-56) Meillä on myös vaatteita viehättäville naisille (32-36). Aika ilkeää olisi ja mahtaisi moni älähtää?
Ihmiset nyt vain ovat ajattelemattomia. Aina.
Juu, oikein häijyvä esimerkkejä nuo väännöksesi.
Kyllä näitä naurettavuuksia miehillekin riittää, joskin myös tehokkaita vastavetoja, kuten mm. Ruonansuun D-man-parodia ultimaatteine übermiehekkyyksineen. - kyllä oikeassa
se hyppää silmille, mutta on kyllä vain epäonnistunut yritys muotoilla "isompi" jotenkin "nätimmin". Laita postia, ymmärtävät varmasti yskän. Varmasti hyvin istuvat vaatteet kohottaa kenen tahansa itsetuntoa, ajatuskin tuollaisesta tyylikkyydestä kenen tahansa naisen yhteydessä tuottaa iloa.
Ja väitän kyllä, että pienikokoisen naisen sielulliset ongelmat ovat pienempiä kuin pienikokoisen miehen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379