Sinkkuus ja ikä!

Neito

Seuraavat luvut ovat melko karkeita. Jako on kuitenkin tehtävä jonnekkin. Olen pohtinut asiaa paljon ja tullut seuraavaan tulokseen.

-Se on nuorena jos alkaa seurustella ensimmäisen kerran alle 20-vuotiaanan. Tavallisesti nuorena seurustelun aloittavat ihmiset ovat hyvännäköisiä (ei välttämättä) tai sosiaalisia ja ulospäinsuuntautuneita. He ovat meneviä ja tutustuvat ihmisiin helposti. Jos alkaa seurustella näin nuorena, on myös onnea ollut matkassa jonkin verran että on tavannut sopivan ihmisen.

-Jos alat seurustella ensimmäisen kerran suunnilleen alle 23-vuotiaana, niin se on melko nuorena. Tälläinen ihminen voi olla hyvännäköinen ja menevä, mutta oikeantyyppistä ihmistä ei ole vaan osunut kohdalle aiemmin. Tai sitten hänellä on ollut nuoruudessa ongelmia, jotka hän on halunnut selvittää ja alkaa vasta sitten seurustella.

-Jos olet yli 25 kun alat seurustella ensimmäisen kerran, se on melko vanhana. Vika voi löytyä ulkonäöstä tai luonteesta, liiallinen ujous tai henkiset ongelmat.

-Jos 30 vuotiaana ei ole vielä koskaan seurustellut niin ihmisellä on todennäköisesti ulkonäköön tai luonteeseen liittyviä ongelmia. Ei tarkoita sitä, ettei koskaan seurustelisi. Kumppanin voi löytää vaikka 40-vuotiaana

10

1998

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinkkumies21v

20v kun tapasin ensimmäiseni. Toista ei olekaan näkyny.

• epätoivoinenko?!

Niin siis mihin kategoriaan minut laitettaisiin kun olen nyt 23 ja ensimmäinen "seurustelu" (kesti 2 viikoa) oli 15 vuotiaana, toinen puolen vuoden tapailu 19 vuotiaana (emme menneet edes sänkyyn silloin!) ja kolmas 21 vuotiaana kestäen 5kk. Yhtäkään näistä en pidä oikeasti oikeana seurusteluna, vaan olen mielestäni ollut aina sinkku! Nyt sitten tuntuu ettei sitä Herra Oikeaa tule varmaan edes vastaan, omat kriteetit kun tuntuvat nousevan iän myötä!! :O)

• heppu_

narsisti.

• ..................
        heppu_ kirjoitti:

narsisti.

sinä et ole sellaisessa asemassa muita tuomitsemaan.

• heppu_
        .................. kirjoitti:

sinä et ole sellaisessa asemassa muita tuomitsemaan.

ketä? mitä?

• ........................

ei ole mahdollista seurustella.

• ........................

ei ole mahdollista seurustella.

• mörri

niin ja jos on vihreänharmaat silmät, ei ole myöskään mahdollisuuksia seurustella

• RKV

olen siis luonnevikainen kun en ole vielä 36 vuotiaana ehtinyt seurustelemaan.

• Herra.Peruna

Perkele, tämähän saattaisi luoda uskoa, jos alle 23 on melko aikaisin ja yli 25 on melko myöhään.
      Toisaalta tuo 23 ja 25 väliin osuva ikkuna on melkosen pieni.. paniikki ja epäusko jatkuu sittenkin! =/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      101
      4507
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3343
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      36
      1388
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1183
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      37
      1116
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      13
      1064
    8. 158
      1007
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      934
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      872
    Aihe