Näyttää olevan kova kysely karvojen poistosta kaikenlaisilla vahoilla ja sokereilla YMS... onhan ne varmaan hyviä jos sen osaa ja viitsii touhuta... itse olen todennut perinteisen sheivauksen parhaaksi ja vaivattomimmaksi tavaksi ajaa karvat. Ihon ärtyminen alapään alueelta häviää parin viikon - kuukauden säännöllisen ajelun jälkeen ja sen jälkeen se sujuu kuin säärien ja kainaloidenkin ajo. Itse olen 21v ja ajellut säännöllisesti karvat kainaloiden ja säärien lisäksi myös alapäästä, pidän tätänykyä kaikkipois-tyyliä kun olen havainnut sen käytännöllisimmäksi ja näyttäähän tuo uppoavan myös miehiin. Toki paljas versio on hiukan erikoinen ulkonäöltään, mutta äkkiä siihenkin tottuu. Ajelkaa vain, älkää ujostelko.
Perinteinen sheivaus paras...
10
19237
Vastaukset
- kokemuksia.
tosta karvattomuudesta. Olen 26v nainen ja ajellut kainalot ja sääret 14-vuotiaasta asti, alapäätä aloin ajelemaan vasta 18-vuotiaana.
Niin, ne kokemukset miesten mausta.. Hyvin harva on tykännyt täysin paljaasta. Tulee kuulemma pikkutyttö mieleen, ja se kuvottaa. (Niin kuin normaalia miestä tulisikin jos tuollainen mielleyhtymä tulee..) Suurinosa tykkää kun on vähän ajeltu siitä häpyhuulien ympäriltä, tai tehty ns. kiitorata, mutta tästä osasta puolta ei myöskään häirinnyt luonnollinen look lainkaan koska ne saa aina vedettyä kädellä sivuun.
Eniten kaikkia miehiä häiritsi paljaaksi ajellun alapään jälkeinen sänki, koska on ruman näköinen, pistelee ja menee suuhun, koska ei voi työntää sivuun. Ja sheivatessa se sänki tulee takuuvarmasti pistelemään.. Ja kuka jaksaa olla sheivaamassa joka toinen päivä paljaaksi? Hyvin harva ystäväpiiristäni. Plus ärsyttää todella paljon ihoa, vaikka sitä olisi kuukausiakin harjoittanut.
Tällaista vaan tuli mieleen.. - enkä tykänyt
sitä vaan että aina kun on ajanut alapäätä niin on tullut HIRVEÄSTI noita sisäänkasvaneita. ja sitten on aina joutunut nyppimään ne pois, eikä se oo ainakaan minun mielestä kovinkaan kivaa hommaa. jos jollakull on muuten jotain kikkoja että miten voisi ajaa alapäätä niin ettei tule sisäänkasvaneit niin arvostaisin jos kertoisitte. itse olen 19 v. ajattelin kertoo ku muutki tossa ikäänsä mainitsi. :D
- testannut
Kannattaa kerran kaksi kuukaudessa kuoria bikiniraja, se estää karvojen kasvus sisäänpäin. Tai ainakin minulla kuorinta on toiminut. :)
- PosliiniPoika15w
Minä itse sheivaan kanssa mutta mulla on vielä toi ihon ärtyisyys inhottava haitta käytän vaahtoa ja kaikkea mutta se kummiskin on ärtyisä.. ite oon 15v ja leikannu puoli vuotta ei oo kaverit viellä nähny varmaan alkaa häräämään minua!! :P :) ;)
- kultainen keskitie
Mun käsittääkseni miehet eivät eniten lämpene täysin kaljulle alapäälle. Paras on puoliposliini tai "siistitty", "kiitorata" tms.
Pakko sanoa että usein posliinipimpsa näyttää lähinnä kasalta kynittyä broilerinnahkaa. Siis koska se iho on sellaista broilerinnahkamaista. Se on vähän ällöttävä.
Itse tykkään siistitystä, välillä poistan karvat myös häpyhuulten päältä mutta yleensä vain lyhennän ja poistan karvat bikiniraja-alueelta.- ???
Minusta posliinipimppi on kaunein, mutta makuasioitahan nuo ovat :)
- Random Bi
??? kirjoitti:
Minusta posliinipimppi on kaunein, mutta makuasioitahan nuo ovat :)
Älkäähän tätisein puhuko toisten (varsinkaan "miesten") puolesta. En tiedä, mistä tämä "miehet eivät tykkää posliinista"-legenda on saanut aikansa, sillä asiahan ei ole ollenkaan noin yksiselitteinen. Monen miehen (ja varsinkin naisen) mielestä kaulasta eteenpäin ois parasta olla sileätä, eikä posliini nyt niin kummalta näytä.
Itse ainakin tykkään näin, niin naisilla kuin miehillä. Uskon kuitenkin, että kampaus alapäässä on suurimmalle osalle samantekevää.
Yleinen ohjenuorani: älä mieti liikaa.
Mitä siistimiseen tulee, niin ei se höylääminen niin vaikeata ja vaivalloista ole. Ja jos on, niin sitten riittää trimmaus. Huh. - Mies 34 v
Miehet eivät tosiaakaan pidä posliineja must asiana. Pienenä otoksena oma suhteellisen laaja kaveripiiri on lähes poikkeuksetta sitä mieltä, että posliini on etova. Ällöttävintä on pieni tupsu häppäreiden yläpuolella tai kapea viiru. Jälki on aivain kuin ladyshave olisi hajonnut kesken ajelun. Aivan normaali bkinirajoilta siistitty karvoitus on mielipide johtaja. Joukkoon mahtuu myös luonnollisen puskan kannattajia.
- metusa
miten saan itseni karvattomaksi kivuttomasti
- Vaihtoehtoja
Hellällä kädellä sheivaamalla tai käyttämällä karvanpoistovoiteita. Voiteita kielletään käyttämästä intiimialueille ja siellä se olisikin kivuliasta.
Mutta jos haluat pysyvästi karvattomaksi, kivutonta vaihtoehtoa ei ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201777
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991598Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481119Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?441010Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29939Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50866Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s46838Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37790Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56788Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760