hei ihmiset! niin kysyisin mistä voisi ostaa pinkkiä hiusväriä siis ihan koti värjäykseen? niitä varmaan löytyy jostain kampaamo tuete kaupoista mutta minkä merkkisistä kampaamoista?
ja jos jollain olisi viellä kokemusta pinkeistä tai jostain muista erilaisimmista hiusväreitä niin haluisin tietää mysyykö se pinkki väri sitten päässä ettei se sit lähde pesussa pois jo toisella pesu kerralla! ja sitä haluisin viellä tietää miten sen pinkin värin saisi mustiin hiuksiin???????
pinkkiä hiusväriä?
8
4272
Vastaukset
- ...
Kestävää pinkkiä et saa. Shokkivärit on aina pois peseytyviä. Oli sitten niitä yhdessä pesussa poistuvia vappuvärejä, taikka sitten hieman pidempään pysyviä; haalistuvat pois joka tapauksessa.
Mustiin hiuksiin et myöskään pinkkiä saa (ellei sitten jollain yhden päivän pysyvällä vappuvärillä onnistu), joudut vaalentamaan. MItä vaaleampi, sen parempi tulos tulee. - mindu_
mulla oli joskus pinkit hiukset kun olin vähan nuorempi.laitoin sen blondeihin hiuksiin ja siinä kyllä pysy pari kk. kyllähän se aina joka pesussa haalistu mutta ei pahasti.ja toisella kertaa oli mustat hiukset,otin värinpoiston, tuli oranssi keltaiset hiukset ja siihen pinkki päälle.tuli todella hyvä ja kesti taas sen pari kk.silloin ostin värin helsingistä jostain kaupasta en muista nimeä... mutta kyllä niitä luulisi löytyvän..
- Täältä
www.leatherheaven.com myy shokkivärejä, mutta eihän nekään pysy kuin kuukauden kerrallaan, ja vaalentaa pitää ensin.
- sannadra
niitä lorealin nuorille tarkoitettu sävyjä (siinä kiiltävässä ruskehtavassa pahvilootassa jossa on piirretty tyttö kannessa) niin siellä on yks pinkin sävyinen väri. halpa mut ei kestä kauhean kauaa.
- tierän
pulseja
- iidu
kiitos kaikille vastaajille! päätin että en aijjokaan värjätä hiuksiani pinkeiksi xD kos niitä värejä ei täidä olla kesto väreinä! en haluis vaalentaa hiuksiani koska ne menis niin huonoon kuntoon :P mutta jos joku lukee viel tän viestin! niin tiedättekö että värjätäänkö joissain kampaamoissa pinkeiksi hiuksia? ja että ne kestäis päässä enemmän kuin 2kk :D
Mä olen värjännyt sekä kotona että kampaajalla. Kampaajan väri pysyi huomattavasti vähemmän aikaa kuin hiustuoteliike Hairlekiinista ostamani, joka pysyi hyvänä n. 2kk, sen jälkeen haalistui, ja tietty juurikasvua tuli. Vaalennetuissa hiuksissa pysyy paremmin. Mustat hiukset pitäisi tietty muutenkin vaalentaa ensin. Kampaajan väri myös kallis, kaupasta vain 8,50 e.
- Raidat
Kävin kampaajalla laittamassa pinkkejä raitoja ja ne piti kyllä vaalentaa ensin. Värimerkki on elumen ja sieltä löytyy useita kivoja erikoisia värejä. Itselläni pysyy tosi hyvin päässä, tosin latvoista lähtee aika nopeesti mutta johtuu ilmeisesti siitä että ne on aika huonossa kunnossa. Mutta olin erittäin tyytyväinen muuten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997823- 1075607
- 2754861
- 494823
- 753584
- 502838
- 622564
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222458Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292402- 412284