minkä ikäisinä aloititte kitaransoiton? itse aloitin 13-vuotiaana. huom! onko totta että steve vai aloitti vasta 16 vuotiaana? siinä todiste että myös myöhempään aloittavista voi tulla hyviä
minkä ikäsinä alotitte
14
1248
Vastaukset
- äit
Mun poika aloitti just kun täytti 5v. :D
- guitaristi
Aloitin 12-vuotiaana.Bändit ja keikat tuli
kuvioihin 14-vuotiaana.15-vuotiaasta puoli-ammattilaisena.27-vuotiaana harrastuksesta
tuli ammatti ja vähän yli kolmekymppisenä
muusiikki-alan yrittäjäksi.
Parhaina vuosina yli 200keikkaa kitaran varressa.
Kyllä varmaan ahkerat ja lahjakkaat ehtii
yli 16 vuotiaanakin.Ikä 10-20 välillä on kehityksen
kannalta nopeinta eli opitaan nopeimmin.
Mutta soitossa oppii jatkuvasti kun vain työskentelee
aktiivisesti soittimen kanssa mutta joskus
on hyvä pitää vähän paussia ja antaa asioiden
kypsyä!
Mukavia hetkiä soitannan parissa! - mälälälä
Yks jäbä veti riparilla stairway to heaveniä niin siististi että oli pakko saada oma skitta. Ja tietysti tuohon ikään pääs ekoihin kesäduuneihin(vanhemmat ei mitään kitaroita ostelleet) Sit vaan tuota biisiä opiskelemaan. Metallican one oli kans yks ekoista.
- guitaristi
Hieno pointti kun kerroit hankkineesi soittimesi
itse.Itse sain ensimmäisen nylon Landolan isältäni
12-vuotiaana ja sen jälkeen olen ostanut soittimeni
itse samoin vahvistimet ja Pa-kamat ym.
Kaikki on maksettu keikkarahoista.
Soittimille ja soittamiselle antaa paljon suuremman
arvon kun joutuu hankkimaan itse kovalla työllä!
En kyllä yhtään pahoittele jos joku pääse helpommallakin.Päinvastoin!
Tärkeintä on,että pitää siitä mitä tekee!
Tsemppiä! - ninimerkki
guitaristi kirjoitti:
Hieno pointti kun kerroit hankkineesi soittimesi
itse.Itse sain ensimmäisen nylon Landolan isältäni
12-vuotiaana ja sen jälkeen olen ostanut soittimeni
itse samoin vahvistimet ja Pa-kamat ym.
Kaikki on maksettu keikkarahoista.
Soittimille ja soittamiselle antaa paljon suuremman
arvon kun joutuu hankkimaan itse kovalla työllä!
En kyllä yhtään pahoittele jos joku pääse helpommallakin.Päinvastoin!
Tärkeintä on,että pitää siitä mitä tekee!
Tsemppiä!Onko sama homma, jos tein työtä kitarani eteen, mutta iskä kuitenkin osti sen? Tein sille töitä...
Mitä muuten tuo lyhenne PA tarkoittaa? Ehkä hieman tyhmä kymysys mutta silti - guitaristi
ninimerkki kirjoitti:
Onko sama homma, jos tein työtä kitarani eteen, mutta iskä kuitenkin osti sen? Tein sille töitä...
Mitä muuten tuo lyhenne PA tarkoittaa? Ehkä hieman tyhmä kymysys mutta siltiSama homma!Teit työtä sen eteen,että sait intsrumentin itsellesi ja pääsit aloittamaan
soiton!Panostit asian eteen jota halusit!
Toisinsanoen sydän mukana hommassa!
PA.laitteisto =yleisvahvistin laitteisto
PA-laitteistoon liitetään jopa kaikki instrumentit
sekä laulumikit joko suoraan mikserilinjaan tai
mikrofonien avulla.
- plokkaaja
Itse alotin kans jotain 16-vuotiaana. Nyt oon 23 ja opiskelen musiikkia ammatikseni.
- Windy City
Mä aloitin soittamisen vasta 21 vuotiaana. 5 vuotta oon nyt soittanut.
- Ikämies
Aloitin kitaransoiton opettelemisen 45-vuotiaana työväenopistossa. Olen nyt soitellut yli 10 vuotta. Vielä sitä jotakin oppii, paljonkin, vaikka ei minusta enää mitään virtuoosia tule. Sorminäppäryys ei ole enää samalla tasolla kuin nuorena. Akustisella kitaralla joutuu soittamaan puhtaasti jotta se kuulostaisi hyvältä, se kouluttaa.
- öklö
Olikohan joskus 6-vuotiaana.....
- jrai
Kyllä sitä voi alottaa koska haluaa ittekin olen aloittanut 16-vuotiaana ja soitan ihan ok... mutta aina on parantamisen varaa vaikka olisi kuinka hyvä
- turpedok
..siinä 10 v ikäsenä sitte tuli pikku pausii 14v ikäsenä ku hajos bändi ja kiinnostus lopahti mut nyt on taas vähä kiinnostusta ku o 18
- turpedo
.. mikää ihme oo et tulee hyvii kitaristei vaik alottaiski vähä vanhempana ku vaa reenaa paljo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756