Olen 163/63
Ja yritän laihduttaa lisää.
Olen laihduttanut elämäni aikana tuosta lähtöpainostani,joka oli 90kiloa. Ja nyt ollaan tässä. Olen pyöräillyt/pyöräilen hirmuisia lenkkejä ja jalkani ovat jättiLihaksikkaat ja sen takia minusta myös hieman liian suuret. Miten saada kapeammaksi jalkoja. Mutta,
mitä kannattaisi syödä, kun olen puistotöissä 7-13
ja siellä saa aika rutkasti liikuntaa.
Liikun myös yleensä vielä iltaisin pyörällä tai teen vatsalihasliikkeitä tai muuta jumppaa.
Haluisin päästä 55kiloon,
mutta mitä tekemällä ja mitä syömällä siihen pääsee?
Aamuisin syön yleensä aina
Kaurapuuroa ja juon lasin appelsiinimehua.
Pyöräilen töihin ja siellä syön banaanin ja soijajogurtin tai pari ruisleipää kahvia tai teetä.
Kun tulen töistä syön pari ruisleipää, jonka päällä on tomaattia, kurkkua ja juustoa.
Illalla esim: syön raejuustoa 200grammaa
Liian paljon? Liian vähän?
Miten saisin muutaman kilon pois?
Kuinka saada hoikkuutta??
3
600
Vastaukset
- Kikka 6
Kuulostaa todella pieneltä tuo syömäsi ruokamäärä varsinkin jos kulutat paljon. Laskeskele parilta päivältä syömiesi ruokien kalorit ja käy laskemassa jossain netin laskurissa kulutuksesi ja sitten tiedät missä syömisen kanssa mennään.
- porkkana
Menepä osoitteeseen www.kalorilaskuri.fi ja syötä sinne tiedot päivän aikana syömistäsi ruoista. Tulee aivan liian vähän kaloreita, jos noin vähän syöt. Tuolta sivuilta saat tietää, kuinka paljon sinun tulisi syödä laihtuaksesi. Todella hyvät sivut, auttavat varmasti! Ja sivujen lisätoimintoihin pääsee käsiksi maksamalla 1,90/kk, joten ei ole hintava ravitsemusterapeutti :D
- vähemmän
ota evääksi jotain muuta kuin leipää, esim kana- kala- tms salaattia. Ja vaihda lihastreeni vaikka pilatekseen (lihakset voivat olla hyväkuntoiset olematta jättisuuret!Videoita myydään esim. Anttilassa jos ei ole mahdollisuutta ohjattuun treeniin).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770