PETTURIMIEHENI

sai minulta

ehdotuksen. Hänen parivuotinen suhteensa on loppu ja toden totta tuottanut minulle tuskaa. Pälkähti päänäni kun mies haluaa jatkaa liittoa ,että ehdottaisin hänelle, että alkaisin suhteen sopivan miehen kanssa lohdutukseksi, piristykseksi ja saadakseni nostetta naiselliselle itsetunnolleni, jonka mies on runnellut. Tämä kaikki avoimesti ja rehellisesti.

Ei olisi pettämistä. Onhan minullakin oikeus.
No eipä oikein ottanut tulta. Puheet kääntyivät muualle. Luin tuossa jonkun muun keksineen saman "Lääkkeen". Vaan onko nämä meidän petturit niin itsekkäitä ,että soisivat nautinnon vain itselleen vai onko taustalla huono miehinen itsetunto vai mikä??

Kertokaa, miehet, naiset, ykköset, kakkoset ja petturit ja ennenkaikkea petturut.

5

1178

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysyisit

lupaa petturimieheltäsi? Ei hänkään tainnut sinulta lupaa kysyä, kun vieraisiin meni. Joten paikkaa itsetuntosi vaan hyvällä omallatunnolla ja kerro sitten vasta miehellesi.

• että en ole petturi

vaan umpirehellinen. Minulla on moraali, joka pitää paikassa kuin paikassa eikä veny ja vanu tilanteesta toiseen. Jos menen kertomatta olen jo heivannut petturini maatakiertävälle radalla eikä minun tarvitse tehdä tiliä kenellekkään.

• mitä tilaa

Perheriita (tapa III)

Aviomiehellä (lääkäri) ja hänen vaimollaan oli riita aamiaispöydässä. Aviomies nousee raivoissaan ja sanoo, "Sinusta ei ole mihinkään sängyssäkään." Ja lähtee ulos talosta rajuilman lailla. Jonkin ajan jälkeen hän tajuaa, että oli kurja ja päättää korjata asian ja soittaa vaimolleen.

Vaimo tulee puhelimeen vasta monen soiton jälkeen ja närkästynytnyt aviomies sanoo, "miten kesti noin kauan vastata puhelimeen? Aviovaimo sanoo," olin sängyssä." "Sängyssä näin aikaisin, tekemässä mitä?" "Saamassa toista mielipidettä!"

(Tätä aviomiehen olisi pitänyt odottaa!)

• täämä oli

oikein hyvä juttu ja lääkitsevä!Hekoheko !

• oikein että

saisin ottaa rakastaja. Mielestäni sen ei pitäisi loukata miestäni koska hän on rakastajatartaan jo salassa ja vastoin yhteistä sopimustamme pitänyt?? Eikö minulla ole oikeus samaan nautintoon luvallisestikin? ? Eihän se mitenkään ole mieheltäni pois kuten hän sanoi, ettei hänenen suhteensa ollut mitenkään minulta pois?? Minusta kyllä oli.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4098
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe