ehdotuksen. Hänen parivuotinen suhteensa on loppu ja toden totta tuottanut minulle tuskaa. Pälkähti päänäni kun mies haluaa jatkaa liittoa ,että ehdottaisin hänelle, että alkaisin suhteen sopivan miehen kanssa lohdutukseksi, piristykseksi ja saadakseni nostetta naiselliselle itsetunnolleni, jonka mies on runnellut. Tämä kaikki avoimesti ja rehellisesti.
Ei olisi pettämistä. Onhan minullakin oikeus.
No eipä oikein ottanut tulta. Puheet kääntyivät muualle. Luin tuossa jonkun muun keksineen saman "Lääkkeen". Vaan onko nämä meidän petturit niin itsekkäitä ,että soisivat nautinnon vain itselleen vai onko taustalla huono miehinen itsetunto vai mikä??
Kertokaa, miehet, naiset, ykköset, kakkoset ja petturit ja ennenkaikkea petturut.
PETTURIMIEHENI
5
1178
Vastaukset
- kysyisit
lupaa petturimieheltäsi? Ei hänkään tainnut sinulta lupaa kysyä, kun vieraisiin meni. Joten paikkaa itsetuntosi vaan hyvällä omallatunnolla ja kerro sitten vasta miehellesi.
- että en ole petturi
vaan umpirehellinen. Minulla on moraali, joka pitää paikassa kuin paikassa eikä veny ja vanu tilanteesta toiseen. Jos menen kertomatta olen jo heivannut petturini maatakiertävälle radalla eikä minun tarvitse tehdä tiliä kenellekkään.
- mitä tilaa
Perheriita (tapa III)
Aviomiehellä (lääkäri) ja hänen vaimollaan oli riita aamiaispöydässä. Aviomies nousee raivoissaan ja sanoo, "Sinusta ei ole mihinkään sängyssäkään." Ja lähtee ulos talosta rajuilman lailla. Jonkin ajan jälkeen hän tajuaa, että oli kurja ja päättää korjata asian ja soittaa vaimolleen.
Vaimo tulee puhelimeen vasta monen soiton jälkeen ja närkästynytnyt aviomies sanoo, "miten kesti noin kauan vastata puhelimeen? Aviovaimo sanoo," olin sängyssä." "Sängyssä näin aikaisin, tekemässä mitä?" "Saamassa toista mielipidettä!"
(Tätä aviomiehen olisi pitänyt odottaa!)- täämä oli
oikein hyvä juttu ja lääkitsevä!Hekoheko !
- oikein että
saisin ottaa rakastaja. Mielestäni sen ei pitäisi loukata miestäni koska hän on rakastajatartaan jo salassa ja vastoin yhteistä sopimustamme pitänyt?? Eikö minulla ole oikeus samaan nautintoon luvallisestikin? ? Eihän se mitenkään ole mieheltäni pois kuten hän sanoi, ettei hänenen suhteensa ollut mitenkään minulta pois?? Minusta kyllä oli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760