eli siis onko teille tarjottu perhettä, mutta ette sitten ookkaan ottanu sitä vastaan? lähetettiinkö paperinne uuteen perheeseen?
OOTTEKO TYRMÄNNY PERHEEN??
5
909
Vastaukset
- mimiii
Siis minkä järjestön kautta oot hakemassa? jos oot hakemassa euraupairin kautta, niin ei ne ainakaan mun mielestä nimenomaan lähetä niitä sun papereita niille perheille vaan nämä perheet saavat itse katsella ilmoituksia netistä sieltä euraupairin online-sivustolta. Kun he löytävät haluamansa tytön, he ottavat tähän yhteyttä. muhun otti kaksi perhettä yhteyttä ja he molemmat olisivat halunneet minut au pairikseen. jouduin kuitenkin sanomaan ei toiselle perheelle. Molemmat perheet totta kai kysyivät minulta että haluanko mennä heidän luokseen ja se oli heidän mielestään tärkein asia että minä varmasti halusin mennä. eli siis koitan tässä nyt sanoa, että ei perhe voi tietenkään pakottaa sua menemään niitten perheeseen, heille se on varmasti todella tärkeää että haluat itse mennä. en sitten tiedä et miten järjestö suhtautuu jos saa tietää. mut mun käsityksen mukaan suhun voi ottaa vielä monta perhettä yhteyttä, koska periaatteessa oot vielä siinä aktiivisella listalla eikä mikään perhe ole ns. "lukinnut" sua ja varannut itselleen. Tää oli nyt tosi sekavasti selitetty, mut toivottavasti tajusit mitä yritin sanoa..
- kiitos
ymmärsin pointin :D oon menossa scanaupairsin kautta. mietin vaan et jos en hyväksy täät perhettä niin onkohan mulla mahdollisuus saada uusi?.. hmm..
- poikaaupair
tytön? mielestäsi ei siis voi poika hakea au pairiksi?
- MÄ..
poikaaupair kirjoitti:
NYT SITÄ TARKOITTANUT!!
- go...
poikaaupair kirjoitti:
pilkunn*ssija :o
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "873998Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242881No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452302- 341311
- 10899
- 131875
- 6834
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124746- 11740