että pettääkö mieheni minua netissä. On monesti paljastunut että hänellä on netissä ollut joku akka ja aina mieheni vannoo ettei enään "harrasta seksiä" netissä. Minä koen tämän pettämiseksi,siksi toivoisin saavani asiaan varmuuden, puhuuko mieheni totta.
Hänellä on salainen sähköposti osoite,mutta en tiedä siihen salasanaa. Onko neuvoja,mistä voisi etsiä, että etsiikö mieheni seksi seuraa jollain sivuilla??
Aika epätoivoista..tiedän, mutta minun on saatava tietää!! Jos jotain vielä paljastuu..kattilat menee jakoon. (on muitakin nais seikkailuja)
Miten saan selville..
4
1260
Vastaukset
- petturiossi
Netin käyttö selville: avaa netti-->työkalut-->internetasetukset-->väliaikaiset internettiedostot-->asetukset-->näytä tiedostot
Sieltä selvii missä on käyty, jos on tyhjä nii sehän salaa jotain ;)
Sähköpostin salasanaa et saa mitenkään selville muuten kun kysymällä itseltään.. tai saa mut se onkiin jo eri juttu =)- Triina
Elän aika tuoreessa suhteessa, jossa ei tosiaankaan olla vielä puhuttu ja kerrottu omia mielipiteitämme eri asioihin. Kun nyt kuitenkin eri palstoilla käyn kirjoittelemassa juttuja niin poistan kaikki historiat sunmuut tiedot, koska haluan itse puhua asioista miehen kanssa enkä halua että niistä lukee täältä. Luuleekohan mies nyt että minulla on jotain kamalaa salattavaa.
- painu hemmetin kuuseen
Triina kirjoitti:
Elän aika tuoreessa suhteessa, jossa ei tosiaankaan olla vielä puhuttu ja kerrottu omia mielipiteitämme eri asioihin. Kun nyt kuitenkin eri palstoilla käyn kirjoittelemassa juttuja niin poistan kaikki historiat sunmuut tiedot, koska haluan itse puhua asioista miehen kanssa enkä halua että niistä lukee täältä. Luuleekohan mies nyt että minulla on jotain kamalaa salattavaa.
Tiina ja palaa sitten kun sinut on petetty. Älä ihmeessä ole niin varma ettei sinua petetä ja ,että se tekee niin saatanallisen kipeää.
- Charles
Ei kannata enää tuollaiseen suhteeseen panostaa. Miehesi valehtelee sinulle etkä sinä luota häneen. Kannattaa lopettaa suhde nyt heti, ettei kärsimystä tarvitse enää jatkaa. Tuollainen luottamuspula ei pitkälle kanna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1096696Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M884331L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa453649TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a133050Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu6261650- 661068
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja551043Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?1991024- 91019
Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j47989