Olen ihan hädässä näiden jenkkakahvojen kanssa..
Olen: 180/67 ja minulla on jotenkin epämuodostuneet jenkkakahvat tuossa ympärillä.. tällä painolla luulisi, että sellaisia ei ole, mutta tämä on painajaista.
Mitä liikkeitä voin tehdä, jotta saan nuo kahvat häiviämään mahdollisimman nopeasti vyötäröltäni? Muuten olen kroppaani täysin tyytyväinen ja rakastan omaa vartaloani :) Auttakaa noiden jenkkiksien kanssa, kiitos :)
-Veera-
Apua! Mitä liikkeitä!
3
363
Vastaukset
- evya
osta sellainen laite kuin abking pro jolla kuulemma moni on saanu jenkkiksensä häviämään:)
- Billy Willy
Rasvaa se vain on. Ei se vaaka aina totuutta kerro. Jos ei ole lihasta ollenkaan, niin sitä voi olla olemattoman painoinen ja silti löysää löytyy. Tossa tilanteessa olisi varmaan paikallaan tarkastaa ruokavalio ja hankkia sitä lihasta kuntosalin puolelta. Se on pirun vaikea saada puristettua itseään vähille rasvoille, jos ei ole lihasta mikä niitä kaloreita polttaisi. Se on yksilöllistä mihin se rasva kenelläkin varastoituu, mutta ei sitä koskaan saa millään täsmäliikkeellä sulatettua.
- <3
Ihan perinteisiä vatsalihasliikkeitä! Ja varsinkin sivu vatsalihaksia..Tai mitä ne nyt onkaan. Käy katteleen osoitteesta: http://www.kuntoplus.fi/polopoly.jsp?d=1360&a=8445
Sielä on joitaki vatsalihasliikkeitä.. En tiiä että miten hyvä vaikutus niillä on. Mutta jenkkakahvat voivat monesti tulla tosi hoikillekkin tytöille; jos he pitävät liian tiukkia housuja.
Mutta luulen, että sivu vatasalihaksia on tässä tapauksessa erittäin hyviä treenata.. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2110935- 408227
- 1265247
- 1433646
- 693568
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353524- 333157
- 552519
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352021- 281786