hihii =)

kikiki

älkää kukaa vetäkö hernettä nyt nenään mut mua huvittaa salilla tyypit jotka tulee täydessä pakkelissa heiluun eikä kunnon treenistä tietookaa..saati et hiki ees tulis, eihän sitä voi jos miehii ympärillä.. =) ykski tyttö sano spinningin jälkeen et ihan meinas hiki tulla... =) ite vääntää t-paitaa kuivaks hiukset märkänä treenistä. ku mennää treenaan niin en mä ainakaa aattelle siellä miltä näytän hien sun sellasen osalta,tarkotuksena on kunnon urheilu..muualla sitä voi näyttäytyy ykkösissä ja tukka hyvin! mut tää oli vaan nyt tällanen..piti kertoo tuo kommentti spinningin jälkeen.. =)

6

878

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xxx

No juu, tässä pitää huomata että ihmiset on yksilöitä, ja saavat ollakin. Toiset ei hikoile yhtä lailla kun toiset. Jollekin se meikkaaminen on osa aamurutiinia, eikä sitä salille tullessa ole pakko poistaa, ja harvemmin se itse treeniä häiritsee. Toisin on uimahallilla.

Näillä kuvailemillasi tyypeillä on varmaan myös vimpan päälle vaatteet, koska mainitsit nuo "ykköset". Eihän siinä nyt mitään pahaa ole, vai onko? Kunnon istuva ja ilmavasta materiaalista tehty urheiluvaate on oikeasti miellyttävä päällä, kaunis ulkonäkö sitten on vain siinä plussaa. Miksi salilla tarvitsisi näyttää sen huonommalta kuin muuallakaan, jos tykkää itsestään pitää huolta ja liikkuu usein?

Summa summarum, vaikka oliskin nätti, meikattu, tukka hyvin ja vimpan päälle releet ja vähähikinen, ei sen tarvitse olla treenistä pois. Salilla saa olla ihan minkä näköisenä ja mallisena tahansa, ja treenata vaikka päin prinkkalaa (tämä on yleensä vain tietämättömyyttä, eivät kaikki ole seppiä syntyessään) jos siltä tuntuu. Kaikki liikkuminen on hyväksi, ja jos joku noista mainitsemistasi turhanpäiväisyyksistä alentaa kynnystä tulla salille niin hyvä vain. :) :) :)

• vanamo.

usein on niin (jos niitä miehiä nyt haluu väkisinkin viihdyttää) että tosissaan itsekin kuntoilevat miehet kattelevat enemmän kunnioituksella tosissaan treenaavia naisia kuin himoissaan pakkelitypyjä, jotka tulivat salille vain saadakseen hyvän syyn pitää hot pantseja ihmisten ilmoilla ja heiluttelemaan säihkysääriään, joita itseruskettava suloisesti hehkuttaa. Mut ei siinä mitään. Ite katson täydessä egoismissani ja omaan treeniin keskittyneenä mieluiten peilistä omaa suoritustekniikkaani, vaikka virtaavaa hikeä riittäis sitten Seinen täyttämiseen.

• xxx
        vanamo. kirjoitti:

usein on niin (jos niitä miehiä nyt haluu väkisinkin viihdyttää) että tosissaan itsekin kuntoilevat miehet kattelevat enemmän kunnioituksella tosissaan treenaavia naisia kuin himoissaan pakkelitypyjä, jotka tulivat salille vain saadakseen hyvän syyn pitää hot pantseja ihmisten ilmoilla ja heiluttelemaan säihkysääriään, joita itseruskettava suloisesti hehkuttaa. Mut ei siinä mitään. Ite katson täydessä egoismissani ja omaan treeniin keskittyneenä mieluiten peilistä omaa suoritustekniikkaani, vaikka virtaavaa hikeä riittäis sitten Seinen täyttämiseen.

Eiköhän näistä pakkelitypyistä löydy kuitenkin MYÖS niitä, jotka treenaavat "tosissaan"? Miten sen tosissaan treenaamisen muutenkaan voi toinen määritellä tietämättä kyseisen henkilön omia tavoitteita? Mielestäni aivan turhaa alkaa luokittelemaan ihmisiä salilla tositreenaajiksi ja heiluttelijoiksi sen vuoksi miltä näyttää ja mitä on päällä.

Vaikka ois mitkä hotpantsit päällä ja meikit naamassa, sillä ei välttämättä ole mitään tekemistä sen kanssa että hakisi miesten huomiota salilta tai muitten ihailua. Itseään vartenhan valtaosa meistä pukeutuu ja laittautuu, jotta olisi itsellä parempi mieli ja olo! Mitään syytä muuttua ulkonäöllisesti ja pukeutumisen suhteen huonompaan suuntaan salille menon vuoksi ei myöskään tarvitse olla, jos tykkää panostaa itseensä salin ulkopuolellakin. Myös monet pakkotoiston punttimimmeistä tykkäävät pukeutua nätisti salille!

Pois turhat ennakkoasenteet ja luokittelu. Vähän hymyä mukaan myös salille, niin kaikilla on siellä ihan kiva olla. Se meikkitypy voi olla ihan kiva ja tavallinen typy, ja hymyillä takaisin. ;)

• kevyt meikki

Kyllähän hikeä pukkaa liikkuessa, mutta onneks on keksitty vedenpitävät meikit! Nainen on nainen myös liikkuessaan, ei siinä ole mitään sen kummempaa. Itsekin laitan aina puuterit ja silmämeikit ja poskarit ja huulipunat kun treenaan, en vaan voisi kuvitella meneväni salille ilmankaan.

Luonnollinen meikki on ok. Paksu meikki ei ole iholle hyväksi, mutta kevyt puuterointi on paikallaan. Meikki ei estä hikoilua ja kyllä hiki välillä jopa valuu pitkin naamaa, mutta meikki kestää :)

Spinningissäkin käytän aina jotain meikkiä ja ei se kyllä mua estä polkemasta täysillä. Ilman meikkiä tuntuu kuin en olisi pukeutunut.
      Hiukset laitan ponatille ja nekin voi laittaa nätisti eikä vain huitaista miten kuten.
      Naisellisuus kunniaan myös liikkuessa!

Jos miehet meikkais ja kävis salilla meikeissä kiinnittäisikö siihen joku ylenpalttista huomiota? Tuskin..

en ärsyyntynyt vaan kerroin oman mielipiteeni. nokkareiät on edelleen aivan puhtaat ei herneistä tietoakaan.

• Janna K

Minä kyllä meikkaan aina kun lähden postilaatikkoa pidemmälle ja myös kevyesti kun lähden salille. Menen kyllä ihan tosissaan treenaamaan, enkä siinä muutu mitenkään epänaisellisemmaksi vaikka käynkin kuntosalilla. Ja kyllä minun meikkini kestää vähän hikoiluakin ja harvemmin se kuntosalitreenissä ihan solkenaan valuu ainakaan minulla. En ole niitä hotpantseissä kuntoilijoita, koska kilot ei anna myöten, jos antaisi niin varmaan kyllä laittaisin. Minusta on kivaa näyttää hyvältä missä sitten olenkin,tai ainakin parhaalta minulta, sen takia minä siellä salillakin käyn, että näyttäisin paremmalta.
      En minäkään sitä ymmärrä että täysissä tällingeissä tullaan salille nostelemaan kilon painoja, sitäkin olen nähnyt, mutta puolustan kyllä ulkonäöstä huolehtimista ja naisellisuutta, sillä en muutu äijäksi vaikka rautaa nostankin.

• xxx

Tuohon kilon painojen nosteluun on varmasti syynä se, että naisille ei anneta tarpeeksi oikeanlaista tietoa kuntosaliharjoittelusta ja sen vaikutuksesta lihaksiin. Monilla kun on se turha pelko, että lihakset kasvavat holtittomasti ja "rumiksi maskuliinisiksi möykyiksi", jos he käyttävät niitä isompia painoja. Samoin se, että tuo hitaasti kehittyvä naisen lihaksisto tarvitsee kasvaakseen jatkuvasti enemmän ärsykettä, on useille täysi mysteeri. Tietämättömyyttä se vain siis on, muttei tyhmyyttä.

Minusta on hassua että tuota aiheesta kirjoitetaan naisten kuntolehdissäkin niin vähän. En ole myöskään itse törmännyt niissä kunnon artikkeliin saliharjoittelusta pelkillä vapailla painoilla. Ei ihme että se on friikkiä monille naisille!

Minulla on ystävä, joka lopetti alkavan saliharrastuksensa sen vuoksi ettei se koskaan edes "tuntunut missään". Hän käytti todella pieniä painoja ihan mutu-tuntumalla, vaikka olisi voinut käyttää isompiakin. Hän ei myöskään uskonut että tuohon olisi vaikuttanut painojen lisääminen, ja kauhisteli minun "miehistä" salityöskentelyäni. Hän ei uskonut minun vinkkejäni, koska ei ollut kuullut mistään muualta sellaisesta treenitavasta, ja hänellä harrastus jäi siihen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      56
      2950
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2731
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      38
      2441
    4. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      33
      2359
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1928
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1559
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      105
      1235
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1203
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1060
    Aihe