Mitä voi sanoa, jos ottaa yhteyttä lukioaikaiseen kaveriin parin vuoden tauon jälkeen? Me ei oltu koskaan mitään sydänystäviä, lukion jälkeen muutettiin eri paikkakunnille ja tavattiin sen jälkeen pari kertaa, mutta yhteydenpito hiipui vuodessa. Nyt olen menossa kesätöihin paikkakunnalle, jolla kaverini asuu, ja olisi mukava viettää taas aikaa yhdessä. Muutenkin olisi kiva pitää yhteyttä ja vaihdella välillä kuulumisia, vaikka kaveri olisikin kesän muualla. Tuntuu vaan vähän tyhmältä ottaa yhteyttä nyt, kun pari vuotta on ollut kokonaan hiljaista...
Yhteydenotto tauon jälkeen?
4
727
Vastaukset
- vaan
rohkeasti yhteyttä, jos hän ei vastaa, niin oma on menetyksensä :) Itse ainakin ilahtuisin, jos joku vanha tuttuni ottaisi yhteyttä.
- yks töppö
itsellä on juttu tuolta 90-luvun alusta... ja oikeesti tekis mieli kuulla siitä ihmisestä... oon vaan niin hannari, etten saa asiaa etenemään.
- Niljakas22
Pistät viestin et mitä kuuluu nykyää, olen tulos kesäl sinne töihin ja aattelin et olis kiva nähdä vanhoja tuttuja. Ilmottele.
taikka sit soitat ja sanot samat asiat - rohkeasti
Kerro vaan omia kuulumisiasi ja kysy, miten kaverillasi on mennyt. Voit myös laittaa jonkun viittauksen niihin aikoihin, jolloin kaveruutenne oli parhaimmillaan.
Useimmat ilahtuu kuullessaan entisistä tutuistaan, kyllä se siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2364016Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232317Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1411481
- 77939
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127937Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37930Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8847J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62770