Meillä menee periaatteessa ihan kivasti kotona mutta elämä vain on joskus pikkuisen tylsää. Se on pääsyy miksi kierrossa on toisia naisia samanaikaisestif. Ei pettämisessä mitään pahaa ole jos ei siitä toiselle kerro tai jää kiinni. En ymmärrä niitä vanhoillisia ihmisiä jotka vielä avioliittoakin kannattavat. Pääasia että nauttii elämästä sillä se on lyhyt ja kaduttaa jälkeenpäin jos ei ole elänyt täysillä! Jos muija saisi tietää että petän niin se on sitten sen oma ongelma miten asian käsittelee, se ei mua kiinnosta. Itsepähän se on halunnut mun kanssa elää mutta ei mulla mitään velvollisuutta sille kaikkea ole kertoa.
Jännitystä elämään!
4
812
Vastaukset
- Pettää sua
Ajattelet vissiin samalla tavoin vastaavassa tilanteessa.
Meinaan jos sua kyllästyttää suhde välillä niin varmaan sun toinenpuoliskokin tuntee samoin.
Hyvä meininki teijän suhteessa.
Ei toimis meillä.
Onnea :) - Yrjöttää tollaset siat
Tollaset pienet aivot omaavan "ihmisen" pitäis mennä hornan kuuseen.
Jos on niin tylsää, niin PITÄISKÖHÄN sit tehdä asialle jotain, eikä jäädä odottamaan että se VAIMO keksii ukolleen jonkunlaista säpinää.
"Ei pettämisessä mitään pahaa ole"??????????
Haloo nuija!
Entäs kaikki maailman taudit? Kortsu voi hajota tai jos harrastaa oraaliseksiä, niin ruumiin erittämät "nesteet" tartuttavat ihan samalla tavalla tauteja kuin itse aktissa.
Luuletkos vaimoparkas olevan kovinkaan innoissaan saadessaan mahdollisesti jonkun taudin?
Jos jäät kiinni, niin sanot sen olevan vaimos ongelma miten asian käsittelee??
Ei jumalauta! Miten tollasii pässejä voi olla olemassa?
Kasva vauva aikuiseks! (Toivottavasti teillä ei ole lapsia? Tollasen "moraalittomuuden" omaava ihminen "kasvattais" lapsistaan sekopäitä.
Eipä taitais vaimo haluta enää elää tollasen superluuserin kanssa jos tietäis mikä paskahousu todellisuudessa olet. = Sohvalla makaava nenäänsä kaiveleva ja piereskelevä itseään täynnä oleva kuvotus, jonka vaimoraukan pitäis vielä olla onnensa kukkuloilla kun on tollanen SIKAIHANA uros!!
Tollanen paska ei ansaitse edes kuolla, vaan toivottavasti joudut johonkin onnettomuuteen ja halvaannut kaulasta alaspäin. Se olis kaikista parhain "rangaistus". Makaisit jossain laitoksessa. Mikään muu ei toimis kun ne rusinan kokoset aivot.
Siellähän sit makaisit ja miettisit ja kärsist päivät pitkät tätä elämää. (ai niin, onnkes sulla olis ne ihanat "muistot" niistä rilluttelureissusista.
Toivottavasti vaan ehdit jäädä kiinni jutuistas ennen tätä kaikkea, ettei vaimos tuntis enää mitään sua kohtaan. Saisit mädäntyä sinne laitokseen ihan yksinäs.
Valitettavasti tää on vaan toiveunta!
Tai sit ei!
Kohtalo on kumma juttu.- Iso-Pete
En kyllä käsitä mitä pahaa siinä on jos petän muijaani. Ei sen pitäisi ketään häiritä kun se on oma asiani kenen kanssa olen. Ja tauteihin on lääkkeet olemassa jos kortsu sattuu repeämään tai unohtumaan. Jos seksi olisi syntiä tai väärin tuskin sitä mainostettaisiin joka kadunkulmassa.
- mitäs
jos muijakin pettää sua..kai sä nykyaikaisena miehenä hyväksyt hiljaa senkin..heh,heh
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874188Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293163No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770