Voisitko mies seurustella naisen kanssa joka tienaa sinua vähemmän?
Nainen on tottunut pärjäämään omillaan, että ei ole heti kaivamassa sinun kuvettasi. Toki odotan rahallista avustusta, lahjoja yms kohtuuden rajoissa :)
nainen tienaa vähemmän
7
654
Vastaukset
- sanoen ...
minua ei kiinnosta naisen tulot kuin sillä lailla ettei nyt ihan alipalkoilla työskentele ...
- sama
Mutta mielellään vois tienata enemmänkin kuin minä ;) Eihän se ole ainakaan minulta mitään pois. Mutta periaatteessa ihan sama.
- Man!
Naisten palkat on monella alalla huonommat ku miesten.
- Sepe.
seurustella, sillä eihän rahalla ole oleellista merkitystä suhteessa, ellei siitä muodostu hyväksikäytön tai vallan väline puolin tai toisin.
Kyllä toimiva ja vilpitön parisuhde tuntee erittäin hyvin käsitteen "toisen auttaminen ja tukeminen", olipa kyse rahallisesta tai muunlaisesta avusta.
Itse voin kyllä seurustella ihan hyvin ja enpä vielä ole tutustunut naiseen, joka tienaisi itseäni enemmän. - Charles
"Voisitko mies seurustella naisen kanssa joka tienaa sinua vähemmän?"
Voisin ja olen seurustellutkin. Kaikki seurustelukumppanini ovat tienanneet minua vähemmän.
"Toki odotan rahallista avustusta, lahjoja yms kohtuuden rajoissa :)"
Tuollaisen kanssa en kuitenkaan seurustelisi. Lahja on lahja, eikä sellaista pidä odottaa. - VOI..
Seurustelem miehen kanssa joka elättää minut ja hyvin menee. Olen kouluttamaton ja työtön joten ymmärrettävää, että mies elättää minut.
- telineet
Kun kerran yhdessä ollaan niin tulot ja menot ovat yhteisiä,ja tilanne voi muuttua myös toisinpäin eli
elätettävä tulee elättäjäksi ja jälleen tulot ja menot ovat yhteisiä.Näin sen pitääkin olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770