Nyt on niin, että olen aikuisikään ehtinyt ei-täysin-he tyyppi joka ei puhtaasti ole kala eikä lintukaan.Ongelmana tunne-elämä..Jota ei hirveästi suvaita "kukkivan" lähipiirin periferiassakaan.Olen sitä mieltä, että on minun ja presumptiivisen sekundäärisen osapuolen, ihmisolennon, kahden_välinen_asia tapaammeko, ja kenties sateenkaaren alla.Ollen vuoroin kala, vuoriin lintu toisillemme.
Ulkonäköni on myös muuttunut, ennen MelC ja nyt rehevöitymisen myötä niin paljon ämmämäisempi, että tämäkin tuottaa ID-ongelmia olenko poikatyttö vai femmelesbo.Olisin TAIVAISSA jos ei tarvitsisi miettiä muiden mielipiteitä tästä pikku seikasta kun harjaan hampaani.
Miehisten miesten mukaan aikuinen "nainen" odottaa jo menopaussiaan (oon alta 30) mutta kun en ole fysiologisesti ollut täysin nainen.Vaan, poikamainen ja vastikään oikean toimivan kohdun kypsyttänytkin.Vaihdoin sukupuolta spontaanisti kuin pieni maneettieliö, ja se on nyt ongelmana!Olenko Ari vai Arja?? Ari on alta 30, Arja on tyttövaiheessa (alkanut muodostua naiseksi.).
Riitaa seksistä
tuntemattomien kanssako
2
1618
Vastaukset
- näin on
Spekuloimatta feminiinisellä tai maskuuliinisellä potenssilla diaktisinointini olisi latenssi vaihe hormonaatiosella sektorilla,x ja y ,empatiovat,ja diffuroivat ja lähettävät exacteja tietoja synabseihin jotka ovat potenttiaalisia deferoitumaan.
- miettiä
Kerran täällä vaan eletään.
Ei sun tarvitse miettiä muiden mielipiteitä. Lopetat vaan välittämisen ja elät niinkuin parhaaksi näet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760