onkos ketään muita tulossa powerparkkiin kesätöihin ja mistäpäin?
Vastaukset 4
- työntekijä
Töissä tavataan :)
- ööh..
ootteko hullut lupautuneet 6e/h kesätöihin?!?
missä muualla saa yhtä kehnoa palkkaa yhtä raskaasta työstä?!? - paskaduunia
ööh.. kirjoitti:
missä muualla saa yhtä kehnoa palkkaa yhtä raskaasta työstä?!?niinpä..mulle soitettiin muutama päivä sitten powerparkista ja tarjottiin laitekuljettajan työtä.palkka naurettavat 6e.tunti.siis käsittämätöntä paskaduunia.olen 30 vuotias ja tällä palkalla pitäis elää..älkää nuoret vaivautuko.parempaakin työtä on.huonoa mainosta powerparkille,kun viitsivät orjapalkalla hommata väkeä töihin.hävettää ko.paikan puolesta
- Anonyymi
ööh.. kirjoitti:
missä muualla saa yhtä kehnoa palkkaa yhtä raskaasta työstä?!?Hei. Vuonna 2001 siivoojan tuntipalkka L&T oli muistaakseni 6.50€ että tiedänpä yhren.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062205- 103886
- 65815
- 46790
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21726Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha517716Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76640- 64615
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23580- 57551