Eli mistä voisin löytää kokoa 54/56 olevat uikkarit?!
Ellokselta tilasin yhdet, mutta ne oli malliltaan niin hullut etten niitä voi päälläni pitää ja niinpä ne lähtikin takas. En haluais tilata mistään koska olis kiva päästä koittamaan uikkareita ennen ostoa. Onko ideoita?!
Uikkarit kokoa 54/56?!
6
1227
Vastaukset
- jättis
Itse ainakin olen hankkinut Lorellasta,jossa kokoja 60 asti,ovat myös tosi tukevia toisin kun halvat mallit elloksella ym.Hintaakin on tosin 40-70E.
- Chilli-pippuri
Mä ostin viime kesänä Lorellasta uikkari (koko 44) ja oon ollut tosi tyytyväinen niihin. Tukee sopivasta. Ensin tilasin Ellokselta yhdet ja oli kyllä niin karseet ja tekivät lihavamman näköiseksi vaikka muka suunniteltu hoikentaviksi. Palautin samantien enkä enää sorru niihin. Materiaalikin oli Elloksen retkuissa tosi huono. No kukin ostakoon mitä haluaa...
- ...
Ostin muutama kesä sitten Finnwearin uikkarit, kokoa 50/52, mutta löytyi tuo 54/56 kokokin sieltä. Ovat hyvän malliset, ei tarvi pelätä että jotain pullahtaa ulos ja kestäneet käytössä (2 kertaa viikossa uimahallissa). Hinta oli 30 € hujakoilla.
- erica26
KappAhlissa on myös isojen tyttöjen uimapukumallisto. Itse ostan usein alusvaatteeni sieltä.
- Myös iso
ainakin itse olen ostanut. Sieltä löytyy uikkareita 56:teen asti.
- Isomassu
Cellbessiltä saa isoja vaatteita, myös uikkareita. Laatu ei kuitenkaan ole aina parasta laatua. Pakko kuitenkin tyytytä niihin ison ulkomuotoni takia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750