Savosta ja kainuusta houkutellaan pääkaupunkiseudulle hoitajia Uimalipuin, mutta kyseessäolevalla alueella jo työskenteleville hoitajille tätä huomionarvoista etuutta ei ole luvassa. Odotettavissa onkin, että pääkaupunkiseudun hoitohenkilökunta alkaa vaatia sitä, mikä kuuluu myös sille, eli erittäin suuressa arvossa pidettyjä Uimalippuja, jopa lakon uhalla. Tavallisesti erittäin hampaattoman ja paperitiikerin uskottavuuden omaavan ammattiliiton, TEHYn puheenjohtaja on kallistumassa sille kannalle, että tapahtumassa on huutava vääryys, joka on pikimmiten oikaistava: "Olen kehottamassa Tehyn paikallisjohtoa vakavasti harkitsemaan lakkoaseen käyttöönottoa Uimalippujen saamiseksi tasaveroisesti kaikkien jäsentemme ulottuville".
Pääkaupungissa väestö seuraakin henkeä pidätellen, pureeko lakonuhan realisoituminen Vuosisadan Vääryyden oikaisemiseksi.
Palkankorotusuhka
1
530
Vastaukset
- täytyy todeta, että
Valitettavasti täytyy todeta, että hoitoala on todellakin hampaattonta. Kuunnelkaapa yllä olevaa viestiä. Uimalippujen puutetta kuvataan vuosisadan vääryydeksi. Sillä aikaa kun lääkärit lakkoilevat hulppeita palkankorotuksia aivan euromääräisessä muodossa, hoitajat uhkaavat lakota muutaman uimalipun vuoksi. Oikeasti! Kuinka paljon lippu paikalliseen uimahalliin maksaa, ja että sen vuoksi ihmiset muuttavat paikkakuntaa. Huh, huh!
Tehkää itsellenne palvelus ja unohtakaa keskinäinen kyräily ja kateus. Keskittykää sen sijaan olennaiseen, elikkä edes hankkimaan kuukautta kohden edes sadan euron palkan korotus. Hoitajat ovat yhtä kriittinen, ellei peräti kriittisempikin tekijä yhteiskunnan pyörimisen kannalta kuin lääkäritkin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271964
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001710Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy571350Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?761298Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311028Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47926Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51923Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44882- 108850
- 72833