Savosta ja kainuusta houkutellaan pääkaupunkiseudulle hoitajia Uimalipuin, mutta kyseessäolevalla alueella jo työskenteleville hoitajille tätä huomionarvoista etuutta ei ole luvassa. Odotettavissa onkin, että pääkaupunkiseudun hoitohenkilökunta alkaa vaatia sitä, mikä kuuluu myös sille, eli erittäin suuressa arvossa pidettyjä Uimalippuja, jopa lakon uhalla. Tavallisesti erittäin hampaattoman ja paperitiikerin uskottavuuden omaavan ammattiliiton, TEHYn puheenjohtaja on kallistumassa sille kannalle, että tapahtumassa on huutava vääryys, joka on pikimmiten oikaistava: "Olen kehottamassa Tehyn paikallisjohtoa vakavasti harkitsemaan lakkoaseen käyttöönottoa Uimalippujen saamiseksi tasaveroisesti kaikkien jäsentemme ulottuville".
Pääkaupungissa väestö seuraakin henkeä pidätellen, pureeko lakonuhan realisoituminen Vuosisadan Vääryyden oikaisemiseksi.
Palkankorotusuhka
1
523
Vastaukset
- täytyy todeta, että
Valitettavasti täytyy todeta, että hoitoala on todellakin hampaattonta. Kuunnelkaapa yllä olevaa viestiä. Uimalippujen puutetta kuvataan vuosisadan vääryydeksi. Sillä aikaa kun lääkärit lakkoilevat hulppeita palkankorotuksia aivan euromääräisessä muodossa, hoitajat uhkaavat lakota muutaman uimalipun vuoksi. Oikeasti! Kuinka paljon lippu paikalliseen uimahalliin maksaa, ja että sen vuoksi ihmiset muuttavat paikkakuntaa. Huh, huh!
Tehkää itsellenne palvelus ja unohtakaa keskinäinen kyräily ja kateus. Keskittykää sen sijaan olennaiseen, elikkä edes hankkimaan kuukautta kohden edes sadan euron palkan korotus. Hoitajat ovat yhtä kriittinen, ellei peräti kriittisempikin tekijä yhteiskunnan pyörimisen kannalta kuin lääkäritkin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445299Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243460Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992870Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui582686- 1732365
- 252157
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271899Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661865Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161401