Kyllä maailman asiat on huonosti kun satanisti lordi pääsi finaaliin. Jesus Cristokseen kuitenkin turvaudun näinä lopunpäivinä ja linnoittaudun vielä tiiviimmin asuntooni.
Saatanan sanansaattajat!
10
950
Vastaukset
- Possu
Toivottavasti tuo oli sarkasmia? Voi kiihkouskovaisparat, nyt se saatana sitten valtaa maailman. Sentään muutakin musiikkia kuin tekopirteää länkytystä arvostetaan tässä maailmassa.
- nou wwei
Satanisti ja saatananpalvoja ovat kaksi TÄYSIN ERI ASIAA!! Eikä Lordin jäsenet ole kumpiakaan. Olisi hyvä, että ennen kun avaa suunsa niin ottaisi noista asioista edes hieman selvää.
- kantasi
että me muutkin tiedetään!
- puustinen.......
Myönnän oli sarkasmia:) Ilo on täälläkin oikeasti ylimmillään! YEAH HARD ROCK HALLELUJAH!!!!!!
- Possu
Minä jo vallan säikähdin :P Tullut niin paljon sitä turhaa itkua tästäkin ja jokainen jeesustelija tunkee kolostaan valittamaan maailman kurjuutta.
- puustinen.....
Possu kirjoitti:
Minä jo vallan säikähdin :P Tullut niin paljon sitä turhaa itkua tästäkin ja jokainen jeesustelija tunkee kolostaan valittamaan maailman kurjuutta.
No meikä ei ole niitä..vitsillä heitin heti kun jännitys helpotti..teikä osasi kuitenkin heti epäillä:) Jees mutta Lordi on huippu bändi eix jeah!!
- jeeeeeeeee
sinne asuntoosi, LORDI VOITTAA!
Ja voi pettymysten pettymys, kun maailmanloppua ei siitä huolimatta tule! - jeppis
pysy vain siellä asunnossas ahdasmielinen
Satanismilla ja lordilla ei mitään tekemistä toistensa kanssa - uskis
Kylläpä maailman asiat on huonosti,nyt linnoittaudumme vieläkin tiiviimmin asuntoomme.
- IVI
urpo!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1245261Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303728No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452470Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv351715Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241624- 501588
- 411580
- 231501
- 141342
- 291333