MISTÄ ON KYSYMYS??

kertokaa

Olen aikaisemmin tavannut miehiä netin,jotka ovat olleet seksiä haluavia tai päihdeongelmaisia.Itseäni ei 40-senä huvita lähteä miehiä etsimään kapakoista.Reilu kuukausi sitten tapasin netissä miehen,jonka kanssa soittelimme muutaman kerran ja tapasimme ja tapaamme edelleen useamman kerran viikossa.Mitään epäselviä asioita ei välillämme pitäisi olla.Kaikki on sujunut kuin olisimme olleet iät ajat yhdessä.Kummallakin on lapsia, minulla nuorempia kotona asuvia ja miehellä kotona lähes täysi-ikäinen poika.Kummallakin on hyvin vaikeita kokemuksia toisesta sukupuolesta.Nyt koen kuitenkin epäluottamusta,koska hän pitää edelleen netti-ilmoitustaan voimassa.Olen sanonut suoraan ja hän luvannut poistaan sen mutta siellä se vaan roikkuu "kiireiden vuoksi".Tiedän ettei hän ole mikään kummoinen tietokoneen käyttäjä mutta kuitenkin.Mistä tuo viestittää vai onko se tosiaankin unohtamista?Olen sanonut jos niitä ilmoituksia pitää olla, niin laittakoon etten tiedä, niistä mutta hän imoittanut, ettei halua koskaan enää niitä laittaa.Koen olevani ns.varalla vai kitisenkö turhasta.Mitä mieltä miehet ja naiset olette?

4

738

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turhaan

Mun mielestä sä kitiset ihan turhaan. Parempi, että ei yritä aluksi sitoa liikaa ja osoittaa 'mustasukkaisuutta'. Se on todellinen luottamuksen osoitus kumppanille.

• kuule(N)

olla varalla. Mies jos on osannut laittaa ilmoituksena treffeihin, niin osaa sen myös poistaa. Oletkos käynyt katsomassa milloin viimeksi hän on ollut aktiivinen, siitäpä tiedät leikkiikö kanssasi vai ei, jos on ollut aktiivisena niin ei voi syyttää kiireitä ettei ole voinut poistaa ilmoitusta, onhan hänellä ollut aikaa käydä sivulla. Näitä pelimiehiä riittää täällä tosi paljon ja varsinkin eronneissa. Itse juuri lemppasin yhden päättömän pelleilijän (pervon) elämästäni pois, eikä ollut edes vaikeaa, en yhtään ihmettele että exänsä oli lähtenyt kävelemään.

• netissä

Kyllä se niin on, että netissä pervoja kyllä liikkuu. Itsekin tapsin yhden viime syksynä. Jouduin todistamaan miehen insestiä tyttärensä kanssa. Oli kammottava kokemus, ja se vei kyllä kaikki uskon.

• Akkana

Tee testi, lähetä tuntemattomasta sähköpostiosoitteesta miehelle viesti, jossa ehdotat treffejä. Katso miten mies reagoi, onko kiireitä, vai ehtiikö treffeille...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      51
      5575
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      67
      2601
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      18
      1940
    4. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      154
      1796
    5. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      36
      1732
    6. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      17
      1693
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      5
      1438
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1135
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      80
      1119
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      62
      925
    Aihe