Olen aikaisemmin tavannut miehiä netin,jotka ovat olleet seksiä haluavia tai päihdeongelmaisia.Itseäni ei 40-senä huvita lähteä miehiä etsimään kapakoista.Reilu kuukausi sitten tapasin netissä miehen,jonka kanssa soittelimme muutaman kerran ja tapasimme ja tapaamme edelleen useamman kerran viikossa.Mitään epäselviä asioita ei välillämme pitäisi olla.Kaikki on sujunut kuin olisimme olleet iät ajat yhdessä.Kummallakin on lapsia, minulla nuorempia kotona asuvia ja miehellä kotona lähes täysi-ikäinen poika.Kummallakin on hyvin vaikeita kokemuksia toisesta sukupuolesta.Nyt koen kuitenkin epäluottamusta,koska hän pitää edelleen netti-ilmoitustaan voimassa.Olen sanonut suoraan ja hän luvannut poistaan sen mutta siellä se vaan roikkuu "kiireiden vuoksi".Tiedän ettei hän ole mikään kummoinen tietokoneen käyttäjä mutta kuitenkin.Mistä tuo viestittää vai onko se tosiaankin unohtamista?Olen sanonut jos niitä ilmoituksia pitää olla, niin laittakoon etten tiedä, niistä mutta hän imoittanut, ettei halua koskaan enää niitä laittaa.Koen olevani ns.varalla vai kitisenkö turhasta.Mitä mieltä miehet ja naiset olette?
MISTÄ ON KYSYMYS??
4
738
Vastaukset
- turhaan
Mun mielestä sä kitiset ihan turhaan. Parempi, että ei yritä aluksi sitoa liikaa ja osoittaa 'mustasukkaisuutta'. Se on todellinen luottamuksen osoitus kumppanille.
- kuule(N)
olla varalla. Mies jos on osannut laittaa ilmoituksena treffeihin, niin osaa sen myös poistaa. Oletkos käynyt katsomassa milloin viimeksi hän on ollut aktiivinen, siitäpä tiedät leikkiikö kanssasi vai ei, jos on ollut aktiivisena niin ei voi syyttää kiireitä ettei ole voinut poistaa ilmoitusta, onhan hänellä ollut aikaa käydä sivulla. Näitä pelimiehiä riittää täällä tosi paljon ja varsinkin eronneissa. Itse juuri lemppasin yhden päättömän pelleilijän (pervon) elämästäni pois, eikä ollut edes vaikeaa, en yhtään ihmettele että exänsä oli lähtenyt kävelemään.
- netissä
Kyllä se niin on, että netissä pervoja kyllä liikkuu. Itsekin tapsin yhden viime syksynä. Jouduin todistamaan miehen insestiä tyttärensä kanssa. Oli kammottava kokemus, ja se vei kyllä kaikki uskon.
- Akkana
Tee testi, lähetä tuntemattomasta sähköpostiosoitteesta miehelle viesti, jossa ehdotat treffejä. Katso miten mies reagoi, onko kiireitä, vai ehtiikö treffeille...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p515575Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "672601Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181940Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1541796No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol361732- 171693
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5143881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome181135Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy801119Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah62925