kukas tietäisi eroaako nuo mitenkään toisistaan, esim ne irtopohjat, tietääkseni iredalessa on ainakin silikonia, miksiköhän, vaikka pitäisi olla täysin luonnollista. Miten on young bloodin laita?
Millainen aurinkopuuteri on Young Bloodilla, mulla tällä hetkellä Iredalen ja on kovin vaalea niin ajattelin kokeilla jotain muuta. mutta siis saisi olla juuri näitä mineraalimeikkejä. Eipä vaan taida nekään olla täysin luonnollisia tai sitten olen käsittänyt väärin niidenkin koostumuksen.
Ei varmaankaan Hauschkalla aurinkopuuteria olisi?
JANE IREDALE VS. YOUNG BLOOD
7
906
Vastaukset
- on sitä
Missä lukee, että siinä on silikonia.
En ole löytänyt paketissa mainintaa.
Aurinkosuoja on ainakin parempi Janessa.- - - -
Molemmissa on mielestäni samat aurinkosuojat. Ainakin YB:ssä 15-22 riippuen meikin paksuudesta.
vastaus edelliseen että ei ole kokemusta Jane Iredalesta mutta YB:n lunar Dust mulla on .Väri Dusk on aivan ihana kunhan muistaa laittaa tarpeeksi vähän. Antaa kivan sävyn ja mielettömän hehkun. - onko vai ei
- - - kirjoitti:
Molemmissa on mielestäni samat aurinkosuojat. Ainakin YB:ssä 15-22 riippuen meikin paksuudesta.
vastaus edelliseen että ei ole kokemusta Jane Iredalesta mutta YB:n lunar Dust mulla on .Väri Dusk on aivan ihana kunhan muistaa laittaa tarpeeksi vähän. Antaa kivan sävyn ja mielettömän hehkun.Tuotteissa on UV-suoja AINOASTAAN jos se on merkitty pakkaukseen, muuten ei ole, väittäköön kuka mitä hyvänsä.
Joissakin Jane Iredale tuotteissa käytetään HYDRATED SILICA, se on pii. Käytetään ihon öljyisyyttä kontrolloimaan. Olisi hyvä jos ei arvailtaisi INCI-nimikkeitä missään tuotteissa vaan haetaan ensin totuus koska tietoa on tarjolla.
Siis missään Iredale tuotteissa ei käytetä silikonia. Käytän tuotteita itse, sain tiedot Allergia-ja Astmayhdistyksestä..juuri silikoni oli kysymykseni sekä UV-suoja erittäin herkästi palavan ihoni takia (atoopikko). - on........
onko vai ei kirjoitti:
Tuotteissa on UV-suoja AINOASTAAN jos se on merkitty pakkaukseen, muuten ei ole, väittäköön kuka mitä hyvänsä.
Joissakin Jane Iredale tuotteissa käytetään HYDRATED SILICA, se on pii. Käytetään ihon öljyisyyttä kontrolloimaan. Olisi hyvä jos ei arvailtaisi INCI-nimikkeitä missään tuotteissa vaan haetaan ensin totuus koska tietoa on tarjolla.
Siis missään Iredale tuotteissa ei käytetä silikonia. Käytän tuotteita itse, sain tiedot Allergia-ja Astmayhdistyksestä..juuri silikoni oli kysymykseni sekä UV-suoja erittäin herkästi palavan ihoni takia (atoopikko).janen irtopohjan pakkauksessa minkä ostin luki dimethicone, eikös se ole silikonia??
- kokeilemassa
- - - kirjoitti:
vastaus edelliseen että ei ole kokemusta Jane Iredalesta mutta YB:n lunar Dust mulla on .Väri Dusk on aivan ihana kunhan muistaa laittaa tarpeeksi vähän. Antaa kivan sävyn ja mielettömän hehkun.tuota lunar dustia sävyä dusk, kokeilin käteen se tuntui jotenkin häviävän siihen, voiko siis verrata aurinkopuuteriin eli antaako rusketusta kasvoille? oli myös todella helmiäinen..miltä se näyttää kasvoilla?
- - - -
kokeilemassa kirjoitti:
tuota lunar dustia sävyä dusk, kokeilin käteen se tuntui jotenkin häviävän siihen, voiko siis verrata aurinkopuuteriin eli antaako rusketusta kasvoille? oli myös todella helmiäinen..miltä se näyttää kasvoilla?
Lunar Dust on eräänlainen aurinko/kimalle puuteri joka tosiaan "hehkuu" aika voimakkaasti. jos haluaa näyttää päivettyneeltä kunnolla kannattaa käyttää normaalia Mineral foundationia mutta vaan tummempia sävyjä. Sen jälkeen Lunar Dust päälle varovasti.Ei ihan koko kasvoille ettei hehku ole liian runsas vaan tiettyihin paikkoihin. Suosittelen että menet koemeikkiin paikkaan missä myydään YB:tä niin näet sen ihan heti mikä sopii sinulle.
- tietoa
on........ kirjoitti:
janen irtopohjan pakkauksessa minkä ostin luki dimethicone, eikös se ole silikonia??
Dimethicone ja cyclomethicone ovat valmistettu erilaisista luonnonmineraaleista, pääasiassa kvartsista.
Siis eivät ole synteettisiä raaka-aineita. Ovat molemmat erityisesti rosakea-iholle suositeltavia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750