exän näkeminen päivittäin?

murikka

Tulin jätetyksi reilu vuosi sitten, enkä ole vieläkään toipunut siitä. Exääni en ole nähnytkään 8 kuukauteen, silti vieläkin sattuu.

Nyt exäni on tulossa työpaikalleni kesätöihin. Joutuisin istumaan hänen kanssaan samassa huoneessa joka päivä. Pelkään terveyteni puolesta, koska rakastan häntä edelleen, mutta en voi saada. Päivittäinen näkeminen voisi repiä kaikki haavat täysin auki jälleen.
Minulla on hihassani pari valttikorttia, joilla pystyn estämään tuon tapahtumisen, mutta noiden korttien käyttämien voi aiheuttaa muita vaikeuksia, minulle, hänelle tai kummallekin.

Onko kellään kokemusta vastaavasta ja neuvoja tähän?
Olen tällä hetkellä sitä mieltä, että käytän nuo korttini ja vältyn näkemästä häntä.

5

867

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neuvoa mutta...

jos mahdollista juttele eksäsi kanssa aiheesta. Siinä kolmas vaihtoehto.

• Firebird.

Miksi sitten erositte edes? Mitä niin ihmeellistä siinä ihmisessä on, että sitä jaksat rakastaa vielä reilun vuoden jälkeen? Alkaisit säkin nyt elämään ja tapaisit muita ihmisiä, kuten hänkin on varmasti tehnyt.

• murikka

Lapsenomainen uskoni ja toivoni "tosirakkauteen" kai on se syy, miksi en pääse yli. Usko siihen, että rakkaus on jotain suurempaa, että sitä ei voi korvata uudella, vaan jokaiselle on vain yksi tai korkeintaan muutama "sielunystävää".

Olen minä muita tapaillut vuoden aikana paljonkin. Yhden oikein kivan kanssa ollut lähes kaiket päivät ja yöt yhdessä viime aikoina. En vaan pysty oikeasti rakastumaan noihin muihin. Hänelle kaikki oli eron jälkeen helpompaa, rakastui ensimmäiseen uuteen, jonka tapasi.

• tiedän miltä tuntuu

mulla vähän samantyyppinen tilanne missä mies otti ja jätti. Olimme samassa työpaikassa töissä monta vuotta. Eri osoitteissa kuitenkin että ei saman katon alla tarvinut olla. Mutta samat työkaverit ja harrastukset yms mitä talon sisällä tapahtui. Mieheni löysi nuoremman painoksen valehteli käyttäytyi erittäin epäkunnioitettavasti minua kohtaan. Tuli uuden tyttöystävänsä kanssa työpaikalleni vaikka olin pyytänyt ja myöhemmin huutanut että jättäisi minut rauhaan koska en ollut henkisesti kunnossa ottamaan vastaan moista käytöstä. En ole vieläkään selvuillä vesillä henkilön kanssa koska minulla on tunteita häntä kohtaan.Ja ne tunteet vaihtelevat ilosta suruun johtuen siitä oudosta ja julmasta tavasa millä hän suhteen lopetti. Työstäni ei tule juuri mitään kun hän on paikalla tai ainakin se häiriytyy merkittävästi. Masennun ja työtehoni laskevat täysin. Erostamme on jo 3-vuotta mutta silti minulle tulee välillä huonoja fiiliksiä..eli mieti omaa henkistä jaksamistasi, juttele ex-äsi kanssa ja jos teillä ei ole puhevälejä juttele esimiehesi kanssa. Se helpottaa että olet reheellinen ympäristöllesi heti aluksi. Se ei ole merkki heikkoudesta vaan vastuuntuntoisesta järjenkäytöstä. Jos uuvut tai ahdistut hae apua! itse jaksan sillä että en leiki vahvempaa kuin olen ja muistan että olen itselleni tärkeä!

• murikka

Eli minun ei todellakaan kannata kiusata itseäni olemalla samassa työhuoneessa exäni kanssa. Kiitos kokemuksiesi jakamisesta.

Ei exälleni jutteleminen mitään enää auta. Olen kyllä hänelle ilmoittanut, etten pysty olemaan samassa työssä hänen kanssaan. Esimiehelle puhuminen tuntuu helvetin vaikealta. Aikuinen ihminen itkee yli vuoden takaista eroa. Esimieheni kun ei vaikuta muutenkaan kovin tunteikkaalta.
        Pakko tässä on kuitenkin mennä esimiehelleni ilmoittamaan, että minun osaltani tuo kuvio ei onnistu. Saahan nähdä mitä sitten käy..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4138
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      27
      3019
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe