miltä tuntuu olla tämän kaupunginosan elätti ja pahantekijä, kaiken lisäksi vielä kehtaan tupakkaakin röyhyyttää. Enää ei puutu kuin se että alkaisin alkossa ravaamaan ja liittyisin tuohon astetta hyväksyttävämpään porukkaan. Elätti, sehän minä. Vien tässä jonkun muun nenän edestä täysin kunnossa olevan kämpänkin, semmoinen väärä valinta tässä nyt sitten ollaan. Onhan minulle mahdollisuuksia annettu, jopa julkisen tahonkin puolesta, paha vaan että sekin paikka nykäistiin jalkojen alta pois niin että suhahti. Elättihän se minä. Mitäs tässä muutakaan! Vitsi että noi kunnialliset veronmaksajat jaksaa mulle olla vihaisia.
no niin minä
1
285
Vastaukset
- entinen kotiäit
tai näin aina on karhtijoita ja tulee olemaan. Kyllä sinullakin jossainvaiheessa työtä tulee olemaan. Älä tressaa äläkä välitä siitä mitä muut puhvat sama ihmisarvo meillä kaikilla on. Toiset vaan yrittää pönkittää huonoa itsetuntoaan asettumalla muiden yläpuolelle, sieltä vaan tullaan usein kolisten alas. Itse ollessani kotona lasten kanssa kun tuli mahdolliseksi saada kotihoidon tukea. Suurimmat karehtija olivat samassa pihapiirissä asuvat perhepäivähoitajat. Olivat sitä mieltä että makaan laiskana kotona kun en viitsi viedä lapsia hoitoon. Kuitenkin tämä oli elämässäni yksi niistä hyvistä jaksoista joita en vaihtaisi pois. Myös työttömyys on minulle tuttu tilanne olen tehnyt paljon pätkätöitä. Nyt yli 40 olen vakituisessa työsuhteessa. Tärkeintä on pitää edes se pieni toivonkipinä yllä työn suhtee. Jos ole nuori ja sinulla on aikaa opiskella käy vaikka kansanopiston kielikurssilla seki katsotaan työtä hkiessa plussaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760