Välist tuntuu et vois kivan nais seuran kanssa vaikka kahveelle,mixei muutakin mut netis jengi epäilee et joku pervo paskanjauhaja siel kirjottelee.Ja pillu mieles,mut asia ei aina oo nii joskus ois kiva jupista vieraanki kanssa ku nykyjää ihmiset mun mielest ei kommunikoi tarpeeks ja tutustu.Et jos joku mukava nainen vastailis nii vastaan tulis 30v jäpikkä varustettu huumorilla ja tietty hauskalla seuralla.Muodot on normit ettei tarvi pelätä jos kahveel käy et munkkipossu maistuu.Olen parisuhtees joka niinku muillaki välil ok välil joo haluu pois.Mut ei se vaihtamal parane kumminka?Vähä itestäni en oo kadun kulkukissa et ite omat rahat teen ja jotain vesilelujakin tullu hankittua,motskarit on myös tuttuja ja eräily lähellä mua.Että jos joku noist on tuttua ni vastaile et toimintaa ja tylsät päivät voi unohtaa!!
ei netistä löydy
2
470
Vastaukset
- Jos parisuhteessa
Mitä vittua täällä vingut jos oot parisuhteessa, me vittuun täältä sinkkupalstalta, pidä eukkos tyytyväisenä ja ole MIES, jos et pysty pitään muijaas tyytyväisenä, olet nynny eunukki ja on paree et mä tuun tyydyttämään puutteessa olevan muijas.
Vpi vittu ,mikä ääliö olet, et sä oo ansainnu mitään muijaa elämääs, runkkaile sä vaan. MULlla on kaunis tumma pitkätukkainen supermimmi josta löytyy kuvia netistäkin. Hah hah haaa me vaan bAILATAAN Ja vedetään kokaa nokkaan. - M21
Mut paremmin sieltä ku livenä. Kaupasta tai kadulta kun tuskin sitä oikeaa löytää ja siinä se onkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "873998Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242881No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452302- 341311
- 10899
- 131875
- 6834
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124746- 11740