Siis miehän oon ollu Lordi-fani jo ainakin sen pari vuotta, eli reilusti ennen tätä euroviisurumbaa. Ja olen jo vanha nainen, 43 v ja silleen, mutta olenpahan sitä mieltä että nyt puistellaan Euroviisujen rakennetta niin että rytäjää!
Aivan sama mikä sijoitus on finaalissa, kun kerran Lordi on saanut suosiota ja meriittiä Euroopassa ja sen ulkopuolellakin - mahtavaa!!!
Ja jos ajatellaan ite viisuja, niin tosiaankin on aika niissäkin mallin muuttua ja muunkin musiikin kuin perinteisten viisujollotusten päästä esille.
Joo, ja moniko 40 ihminen muistaa edes nykyvuosien viisujen voittajakappaleita? En minä ainakaan. Suomen tekeleet jotenkin muistan - ainakin Laura Voutilaisen, jonka piti olla kova sana silloin, ja Jari Sillanpään (yäk)...
No huh huh. Tsemppiä Lordille, hallelujah!!
Would You Love A Monsterman?
Vanha fani
1
147
Vastaukset
- mie oon kans
Loordi fani ja ikää on 42 v muija.Mukulat tykkää ihan samanlailla.Ihansama tuleeko voitto,kun on maailman kuulukuisa jo nyt.Toinen Kiss,Kerrankin ei tartte hävetä kun joku sillanpää tai metsäketo esintyy, ajattele jos metsäketo olis voittanu apuva mie olisin hävenny silimät päästä kun olis ollu viimeinen, eihän se olis edes päässy finaliin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862