Onko sinulla itselläsi käytössä skype?
Montako tuttavaasi käyttää skypea?
Itselläni ei ole - eikä tuttavillakaan.
Joten.... rauhotellaanhan nyt hieman tätä teidän yliampuvaa skypehysteriaa!
Kuinka monella
6
282
Vastaukset
- huhuhu
Kuka nyt on mistään hysteriasta puhunut. Muutama hajaääni ei tee miljoonien äänestäjien joukossa yhtikäs mitään. Muuten hommaan olisi puututtu.
Tottakai äänestystekniikan tuottanut taho on ollut tuosta pienestä mitättömästä porsaanreiästä tietoinen.- viestilläni
Eli nuo skype äänet ovat pieni pisara suuressa meressä ja täällä jengi suurentelee taas asioilla kauhuissaan...
- S-hype
Jos 1000 ihmistä suomessa äänestäisi Lordia Skypellä niin 10 minuutin aikana ääniä ehtisi tulla 60000 (lähde mtv3.fi). Se olisi jo yksistään 20% kaikista äänistä mitä Suomi viime vuonna sai. Revi siitä.
- mutta revipä itse...
kun mietitään, kuinka paljon enemmän potentiaalisia äänestäjiä isommissa euroopan maissa on, jotka taatusti harrastavat oman edustajansa vuoksi samaa vilunkipeliä....
Eikö nyt ihmiset vois vaan suoraan hyväksyä, että Lordi jyrää? - s-kype
Tai itse asiassa se taitaisi olla 200% koska Suomi sai muistaakseni vain 30000 ääntä viime vuonna.
- maajo
s-kype kirjoitti:
Tai itse asiassa se taitaisi olla 200% koska Suomi sai muistaakseni vain 30000 ääntä viime vuonna.
olisi äänestänyt skypen kautta viime vuonna Suomen edustajaa..
Veikkaanpa ettei kukaan. Niin huono biisi oli ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944