Kuten uutisissakin on mainittu tuosta että omasta maasta voi äänestää omaa ehdokasta Skypen avulla, niin toivottavasti Lordi ei häviä tämän takia.
Monet muut isot maat kun äänestävät omaa ehdokastaan hulluna Skypen avulla, niin vaikkapa me Suomalaisetkin äänestäisimme Lordia, niin paha pelkään riittääkö se kun Suomi on niin pieni maa muihin verrattuna.
Mitä mieltä te muut olette? syytä huoleen?
Skype ja Lordin häviö?
5
717
Vastaukset
- kuin suomesta
kuten aiemmin sanottua, muilla mailla on niin paljon enemmän asukkaita ja skypen käyttäjiä että heillä taitaa olla ihan omat serverit omassa maassa.
kun taas suomella on niin vähän asukkaita ja vähän skypen käyttäjiä, että serveri on ruotsissa.- sellaisillakin
suurmailla kuin esim. Tanska, Latvia, Liettua, Norja ja Irlanti on omat serverit.
d'oh... - lordeli
Että myöskin muista maista onnistuu äänestämään omaa ehdokastaa, mutta kuka tietää mitkä maat ne ovat.
Luulisi ainenkin ettei Ruotsista voi äänestää omaa ehdokastaan Skypen kautta.
- mikko n.
On otettava huomioon, että Lordilla on ylikansallista tukea. Monet aiemmin euroviisuihin kyllästyneet haluavat Lordin voittoa, vaikkakin olisivat kotoisin Eestistä, Saksasta tai Isosta-Britanniasta tai muusta Euroopan maasta.
- lordeli
Kyllähän minä tuon tiedän, mutta paha pelkään että riittääkö se.
Onhan vaikkapa Ruotsinkin euroviisuedustajalla maan ulkopuolista tukea eikä vain Suomella!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027