Sitoutumisen vaikeus

-Marissa-

Argh, kuinka tuo tunne saakaan aikaan ahdistusta. Olenhan naisena sellainen, ettei minua ole helppo saalistaa, puhettakaan siitä että rengastaa hopeasormuksella. Vapaus ja riippumattomuus ovat asioita, joista elämästään nauttivana oinasnaisena en voi perääntyä.

Kuitenkin minä ajattelen sitä unelmieni sankaria, mutta kun siihen oisi mahdollisuus, niin peräännyn täysin. Tunne on siis se, että haluaisin sitoutua mutta toisena päivänä taas tunne on se, että haluan täydellisen vapauden, liitää ja liihotella.

Kun ihastun, niin se on välillä kuin olisin tulessa, se on niin nopeaa ja palavaa. Tuntuu, että mikään ei sittenkään riitä siinä ihastuksessani, vaan haen taas jotain tiettyä piirrettä siitä "kumppanista". Oikeastaan minä haen sitä yhtä ja tiettyä. Se sattuu ja pahasti, koska olen niin hukassa...

-Marissa-

8

747

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tässäpä sitä juuri

Olen ollut aina sitä mieltä, että joidenkin naisten pitäisi vakavasti harkita terapiaan menoa. Noin päättämätön tuulelläkäypä nainen olisi parisuhteessa erittäin suuri riskitekijä ja miehenä pysyn kaukana kaltaisistasi tapauksista. Onneksi ensimmäisissä tapaamisissa jo näkee toisesta että kuka hän on naisiaan. Vakaa päättäväinen luonne on naisessa se paras asia! La Donna Mobilet ovat sellaisia tapauksia joita en tue.

• -Marissa-

Vai että terapiaan, mitä sinä oikeen höpötät. On tainnut joskus ottaa koville, heh!

• kannattaa ...

valkata samanlainen kaveriksi ...?

Ainakin ymmärrätte toisianne ...

• oinas mies

Äh..sä oot oinas eli et tosiaankaan ole mikään helppo..sä oot mahdoton :D Et sä sitoutumista pelkää, mutta rakastat vaan itseäsi enemmän kuin ketään muuta ja halveksut muita ihmisiä. Kukaan ei tule koskaan olemaan sulle riittävän hyvä, vaan vaihdat kumppania surutta aina kun "naama lakkaa miellyttämästä". Se "yksi ja tietty" olet sinä itse ja menisitkin itsesi kansa naimisiin jos se vaan olisi mahdollista...

• -Marissa-

Äsh, osaako joku oinas mies pistää minulle kampoihin vai mitä! Ei kannata olla niin herkkänahkainen. Ja se "yksi ja tietty" on ihan se mun ihana mies sankarini. ;)

• -Marissa-

Heräsin aamulla naisen vierestä. Strappidildo oli takapuolessani kiinni ja elämä tuntui ihanalta ja tasapainoiselta. En kaipaa enää miestä!

• vilperi

fiilis on tuo. alkuun voin sanoa että kaikkien ei tarvitse sitoutua. ehkä odotat liikaa siltä "unelmien prinssiltä". väriä se tuo elämään, mutta silti sinun pitää elää se läpi. ja kannattaisi ottaa ihan päivä kerrallaan ja heivaa helvettiin unelmoinnit. antaa yksinkertaisesti ajan kulua ja tsekkailla onko se hyvä äijä sulle vai ei.

• löysinpäs

Mä löysin sut irc galleriasta! Jatketaan keskustelua siellä :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      109
      6606
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      88
      4241
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      45
      3559
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      7
      2941
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      625
      1551
    6. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      66
      978
    7. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      55
      953
    8. teemu samuli

käykäähän lukemassa uusin alibi lehti 3/26 mitä tämä ihmissaasta satuilee..
      Suomussalmi
      9
      939
    9. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      193
      918
    10. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      47
      899
    Aihe