Niinhän jotkut sanoo että tuhmalla tytöllä on hauskempaa kuin kiltillä. Eipä ole näin kiltillä miehelläkään helppoa. Kesä tekee tällaisen poikuuden säilyttäneen hulluksi, kun naista tekee hulluna mieli, olo on rauhaton ja levoton. Järkevä olen ollut, liiankin kanssa kai, ei vaan ole naisen kaatamisen yrittäminen tuntunut niin hyvältä idealta, silloin kun olisi ollu ehkä mahdollisuus. Nyt tekee sen naiskaverin peppuakin mieli, vaikka se kaveri olisi kiva olla vain kaverina enkä haluaisi typeräksi heittäytyä. Naisen kuin naisen peppu melkein kelpais, mutta pitänee estää itseä luisumaan epätoivoisuuteen :)
Kuinka hulluksi te naiset tulette näin kesäpäivinä ja -öinä ? :) Ehkäpä tuo poikuuden tai neitsyyden menettäminen juuri asiaa muuta.
Monet parikymppiset naiset on aika hehkeitä näin kesällä..tiukat pyllyt farkkujen alla, pehmeät sääret lyhyiden hameiden alla..mmmm :) Ja naiset on tuossa iässä muutenkin usein aika sopusuhtaisia, kun taas miehissä on paljon lihavia yksilöitä.
Kesä tekee hulluksi
3
723
Vastaukset
- yönkaunotar
"Kuinka hulluksi te naiset tulette näin kesäpäivinä ja -öinä ? :) Ehkäpä tuo poikuuden tai neitsyyden menettäminen juuri asiaa muuta."
Joinakin öinä mun yöunista ei tule yhtään, kun olen niin kiihkoissani, että on ihan pakko koittaa päästä öiseen aikaankin metsästämään miestä. Välillä löytyy ihana lihakimpale mies, kun taas toisina öinä täytyy palata riutuneena takaisin omaan sänkyyn. ;)- tahtoo vinkkejä.
Kerro tarkemmin..? Meet pysäytteleen ohiajavia rekkoja ja muita autoilijoita...? (enimmäkseen ne kyllä on rekkoja keskellä yötä)
Vai meetkö metsän reunaann odottelemaan, että armelias puistoraiskaaja osuisi sopivasti kohdalle..?
Vai organisoitko itsesi proosallisesti lähimmälle huoltoasemalle..? Ja siellä sitten hurja silmäpeli?
Kerro nyt...anna pari vinkkiä. - yönkaunotar
tahtoo vinkkejä. kirjoitti:
Kerro tarkemmin..? Meet pysäytteleen ohiajavia rekkoja ja muita autoilijoita...? (enimmäkseen ne kyllä on rekkoja keskellä yötä)
Vai meetkö metsän reunaann odottelemaan, että armelias puistoraiskaaja osuisi sopivasti kohdalle..?
Vai organisoitko itsesi proosallisesti lähimmälle huoltoasemalle..? Ja siellä sitten hurja silmäpeli?
Kerro nyt...anna pari vinkkiä.Ihan kuule noilla öisillä kaduilla pörrää kivoja miehiä ja puiston penkilläkin voi tapailla ;)... ettei mun nyt tartte ihan rekkoja pysäytellä. Toi puistoraiskaaja oli tosi paha..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1096926Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1014600L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa473888TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a133290Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu6301904- 661298
- 91269
Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2021265Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja551263Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j481230