Väkivaltainen nainen

gagagaa

Hei,
haluaisin sellaista kysellä että minkälaisia tapoja on itsehillintään. Ongelmani on tyttöystävä joka on toisinaan aika väkivaltainen.

Syyt ovat mitä vaihtelevampia mutta esim. jos käyn ystävieni kanssa ulkona juomassa oluen (yhden) niin ennen kuin lähden tyttöystäväni epäilee että olen menossa pettämään häntä vaikka niin en ole kertaakaan tehnyt. Jonkin ajan kuluttua alkaa tulemaan tekstiviestejä ja puheluita ja hän uhkaa tulla myös paikalle jos en tule samantien kotia.

Auttaako esim. psykologi vai lähteekö muutos itsestä ja omasta halusta yrittää toimia rakentavammin?

11

825

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Liz

Eihän tuossa mitään väkivaltaista ollut...

• väkivalta ilmenee

väkivalta ilmenee mm. lyömisellä, tavaroiden heittelemisellä ym. Pahin sattui jokin aika sitten kun hän heitti minua veitsellä. Onneksi ei tullut terä edellä mutta vähän kyllä pelästytti.

Hänellä on alkoholiperhe tausta ja hänen äitinsä esim. on agressiivinen. Voisiko olla jotenkin kasvatusmallissa vika minkä hän on äidiltään oppinut?

Miten tuollaisessa tilanteessa voisi olla rakentavinta toimia?

• MyösKohde
        väkivalta ilmenee kirjoitti:

väkivalta ilmenee mm. lyömisellä, tavaroiden heittelemisellä ym. Pahin sattui jokin aika sitten kun hän heitti minua veitsellä. Onneksi ei tullut terä edellä mutta vähän kyllä pelästytti.

Hänellä on alkoholiperhe tausta ja hänen äitinsä esim. on agressiivinen. Voisiko olla jotenkin kasvatusmallissa vika minkä hän on äidiltään oppinut?

Muakin nainen löi kun suuttui, työnteli päin seinää ja läpsi päähän. Veitsen kerran otti telineestä mutta ihan itsekseen, kun olin eri huoneessa.

Raivopää.. mutta väleissä edelleen ollaan, vaikka kavereita nykyisin.

Koita jutella sille, ja uhkaa erolla ellei se lopu, tai käske vaihtamaan pillereitä.. niillä kuulemma ON iso vaikutus käytökseen.. onnea yritykseen!

• :-O
        MyösKohde kirjoitti:

Muakin nainen löi kun suuttui, työnteli päin seinää ja läpsi päähän. Veitsen kerran otti telineestä mutta ihan itsekseen, kun olin eri huoneessa.

Raivopää.. mutta väleissä edelleen ollaan, vaikka kavereita nykyisin.

Koita jutella sille, ja uhkaa erolla ellei se lopu, tai käske vaihtamaan pillereitä.. niillä kuulemma ON iso vaikutus käytökseen.. onnea yritykseen!

olen asunut suomessa monta vuotta mutta en tienyt että suomalaiset naiset antavat miehille kunnon selkäsaunat :))))))).

Jos käyn tänä kesänä kotimaassa kerron kansasisarelleni tästä, ehkä sielläkin alkaa sitten tapahtua... Vaikka saisinkin kaikki sikäläiset miehet niskaani:D.

• ,,,,,,
        väkivalta ilmenee kirjoitti:

keskustelu kuuluisi "MITEN MIES ISKETÄÄN" palstalle!
        Nyrkkillä,nuijalla, tavaroilla, veitsellä, pää seinään...hehehehehehe...

• hattuun
        :-O kirjoitti:

olen asunut suomessa monta vuotta mutta en tienyt että suomalaiset naiset antavat miehille kunnon selkäsaunat :))))))).

Jos käyn tänä kesänä kotimaassa kerron kansasisarelleni tästä, ehkä sielläkin alkaa sitten tapahtua... Vaikka saisinkin kaikki sikäläiset miehet niskaani:D.

Vakavissa väkivaltatapauksissa 60% parisuhdeväkivallan takia lääkärin hoitoon hakeutuvista on miehiä Suomessa. Tasa-arvo ohitettu jo, siskot.

• ja paljon

purkamatonta vihaa sisällä. Anna sille selvät rajat ja sano että jos ei homma lopu niin lähet meneen. Anna sen olla rauhassa ja selvitellä päänsä ja riittämättömyyden tunteensa keskenänsä, itsetunnon kanssa kamppailu jokaisen on käytävä yksin. Ei ihmistä joka ei rakasta itseään auta vaikka sanoisit sille mitä positiivista sen ominaisuuksista.

• gagagaa

Eikö tuossa itsetunto-ongelmassa voi millään tavalla olla apuna. Vai onko se tosiaankin sitten oma taistelu mikä jokaisen on käytävä itse?

Onko mitään konsteja vihan hallintaan koska hänen vihanpurkauksensa tuntuvat välillä menevän todella kohtuuttomuuksiin.

• saa purettua
        gagagaa kirjoitti:

Eikö tuossa itsetunto-ongelmassa voi millään tavalla olla apuna. Vai onko se tosiaankin sitten oma taistelu mikä jokaisen on käytävä itse?

Onko mitään konsteja vihan hallintaan koska hänen vihanpurkauksensa tuntuvat välillä menevän todella kohtuuttomuuksiin.

helvetisti vihaa. Kun se raivo palaa hikenä pois ja sitten voipuneena suihkuun niin auttaa satavarmasti paremmin kuin mitkään jaarittelut.

• ...
        saa purettua kirjoitti:

helvetisti vihaa. Kun se raivo palaa hikenä pois ja sitten voipuneena suihkuun niin auttaa satavarmasti paremmin kuin mitkään jaarittelut.

olisi että mies vetäisi sekopäistä ämmää turpaan oikein kunnolla. Ei varmaan riehuisi enää.

• Isän_prinsessa

Rukoile Jeesukselta, hän voi pelastaa tilanteen kuin tilanteen ja puhun nyt kokemuksesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      106
      4572
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3393
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2380
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      39
      1418
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1343
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1196
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1102
    8. 159
      1026
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      978
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen