FAKTA
TOMI METSÄKETO OIS SAANUT
12
1120
Vastaukset
- thth
se homo olis saanut huonommat ku loiri :DDDD
- faktasänteri
FFATKKA
- ja äkkiä
pakene täältä
- PÖRRI
Sulla on siinä yks nolla liikaa..
- 0is
mait0 junan kyydissä k0t0na
- .....
Se on kyllä totta...
- joo6666666666666
ja vitut, ois tullu pyöree 0
- poguli
Ri olisi pistettkään eihän se osaa edes tannsia.
- Rock juyrää
Puppelipoika italiaksi ois tullut kotiin suoraan karsinnoista. Lordi jyrää
- Rock jyrää
Puppelipoika italiaksi ois tullut kotiin suoraan karsinnoista. Lordi jyrää
- TOTUUUS ON
ENNENKUIN FINAALIN VOI VOITTAA "300 PISTEELLÄ" ON SINNE PÄÄSTÄVÄ....
- Äiti 66
Olisi taitanut hukkua muihin "mitäänsanomattomiin" kappaleisiin. Omaperäisellä ja hyvällä kappaleella Lordi voitti. Suomella on ollut 40:n vuoden ajan Metsäketoja esittämässä ja ei oikein ole iskenyt suomalainen iskelmämusiikki kansaenvälisiin mieltymyksiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117