Kerrankin kun näytettiin Euroopalle, että me ollaan parhaimpia, kauhistellaan vaan Lordia, mutta eikös tällaisille "monstereille" ole ollutkin tilaus ympäri Eurooppaa, kun rikottiin kaikki ennätykset ?
Suomalaiset miehet ovat parhaimpia, ja naisetkin, jos unohtaisivat vaan kaikki feministiset höpötyksensä ja pukeutumisellaan miesten matkimiset, tällä hetkellä koko Eurooppa kumartaa Suomea ja Lordia !
Me ollaan parhaita ! ! !
Suomi on paras maa
6
372
Vastaukset
- Ehkä paskin kaikista.
Täällä ei miehet osaa muuta ku kiroilla ja ryypätä ja hakata akkojaan ja se on niitten mielestä miehekästä. Ja sitten ne saa aina turpaansa etnoiltakin jos joku viittii tapella. Täysin väritön ja sisuton paskahousu. Sama koskee suomalaisia naisia. Niillekin on suuri voimanosoitus jos saa räyhätä ja ryypätä ja kiroilla. Muuhun niistä ei ole ja näyttävät miehen ja lehmän sekoituksilta. Turpaansa saavat nekin ulkomaalaisilta joka paikassa nyhveröt lehmänpuolikkaat. Se että joku satanisti on jollekin ilon aihe jo osoittaa sen miten kusipää sakkia suomalaiset on. Kaikki hoidetaan täällä päin vittua. Meillä on lesbopressa ja kohta Lordi linnassa, mieluumin tosin Sörkassa, Kakolassa tai Konnunsuolla meikkailemassa. Säälittävää paskasakkia...
- :-O
olette molemmat "pikkasen" väärässä.
Suomi ei ole paras maa eikä paska maa, suomi on siellä jossain välissä.
Mutta eilen suomi on ollut paras ja saisitte iloita siitä; minä maahanmuuttajana ainakin olen teidän puolesta.
Minun kotimaassa Suomi ja sen kansa arvostetaan, monestakin syystä, ja minä olen onnekas että asun täällä, röllien maassa:D.
Joskus itsekin sanon että koko maailma, suomi mukaanlukien on p...a, mutta en sitä koskaan oikeasti tarkoita.
No, olkaa EDES tänään onnellisia, onnen hetket ovat harvinaisia ja lyhyitä.
ONNEKSI OLKOON! - Iines Ankka
:-O kirjoitti:
olette molemmat "pikkasen" väärässä.
Suomi ei ole paras maa eikä paska maa, suomi on siellä jossain välissä.
Mutta eilen suomi on ollut paras ja saisitte iloita siitä; minä maahanmuuttajana ainakin olen teidän puolesta.
Minun kotimaassa Suomi ja sen kansa arvostetaan, monestakin syystä, ja minä olen onnekas että asun täällä, röllien maassa:D.
Joskus itsekin sanon että koko maailma, suomi mukaanlukien on p...a, mutta en sitä koskaan oikeasti tarkoita.
No, olkaa EDES tänään onnellisia, onnen hetket ovat harvinaisia ja lyhyitä.
ONNEKSI OLKOON!Näin juuri! Ei kaikki ole mustavalkoista joko tai -meininkiä, vaan kaikessa on hyvät ja huonot puolensa. Itse olen iloinen Lordin puolesta ja mielestäni ansaitsimme vihdoin voiton kaikkien nöyryyttävien häviövuosien jälkeen ;). Ennen kaikkea ilahduttavaa oli, että saimme täydet pisteet naapureilta Virolta, Ruotsilta ja Norjalta ja monilta muiltakin.
- meille!!
Niin ollaan, muut laulaa nuotin vierestä!!!;))
- ...
Kaikki saa olla just sitä mitä ne haluaa, eikä mitään harmaata massaa. Jotku haluaa erottua jne.. Eikä loppuenlopuks mikään oo kauheen tärkeetä paitsi puutarahanhoito, eikä sekään oo kovin tärkeetä(vanha sananlasku).
- CharlieChaplin
samaa mieltä! hyvä Suomi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475415Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612206Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181800Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1441758- 171535
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol301447Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5133881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171097Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771068Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se212949