Suvaitsevaisuuden voitto

Ontuva Erikson

Mielestäni tämä oli voitto suvaitsevaisuudelle ja tappio ahdas mieliselle tuomitsemiselle.Se että jokin tuomitaan vain pelkän ulkonäön perusteella ja tutustumatta asiaan sen paremmin osoittaa ettei noitavainot ole mahdottumuus jos tietyt tahot sais päättää...muistakaa :"älkää tuomitko ettei teitä tuomittaisi" Onneksi viimeisellä tuomiolla katsotaan sielu ja teot eikä se ulkokultaisuus.. Onneksi!
Onnittelut Lordille ja ihmisille jotka uskovat itseensä!

1

149

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • %%%%%

Kuka tässä on ketään tuominnut ulkonäön mukaan, joka ei ole edes ihmisen, vaan naamarin. Et kai luule naamarin loukkaantuneen?
      Jollei rumaa käytöstä saa sanoa suoraan rumaksi käytökseksi ja valheita valheiksi, niin miten sinä itse voit kuvitella eläväsi muuta kuin pellossa yhtä vapaasti kuin rikkaruohotkin.
      Sekö on tuomitsemista, kun sanot jollekin: "Mentäiskö rikkaruohot kitkemään, ettei ne tukahduttaisi kasvimaata?" Ei siis saisi sanoakaan mitään. Sekö on suvaitsevaisuuden jalomielisyyttä, kun antaa rikkaruohojen viedä kaiken voiman maasta, eikä saa palkinnoksi muuta kuin rikkaruohoja..
      Anna mun kaikki kestää.

Ja oletko mielestäsi hyvä, kun hyväksyt lordin laulun sanat, jossa he örisevät: "Liity meihin, niin et joudu helvettiin.."
      Sen kus liityt.
      Sanoissa oli jotain oikeaa, mutta myöskin väärää. Ja se teki siitä sillisalaatin ja sekoittavan. Siksi en tykännyt.
      Sitä paitsi naamarit olivat sen verran kauheat, että moni järkkyi. Sinä siis hyväksyt toisten järkyttämisen. Oletpa todella suvaitseva.

Ahdasmielisyydestä ei ole silloin kysymys, jos on huolissaan toisten terveyden menetyksistä.
      Ja sinä olet täysin huoleton ?
      Oletko nyt vanhurskas, kun uskot olevasi yläpuolella lainatessasi Raamatun lauseita sellaisissa tilanteissa, joihin ne eivät kuuluneet. Niin pirukin tekee. Tiedät varmaan, ettei niin saa tehdä.

Muistapa tuomasi lauseet omalla kohdallasi ensin, ennenkuin alat itse toisia tuomitsemaan ja väärin väittämään tuntematta asioita senkään verran. - Summarum !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2421
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      345
      2030
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      26
      1892
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      10
      1703
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1498
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1042
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1019
    8. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      880
    9. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      875
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      2
      828
    Aihe