Kukaan huomannut samaa?
-Ennen semifinaalia ja itse finaalia Lordin vastustajat nostivat ison haloon Lordin valinnasta jalähettämisestä euroviisuihin.
Lordin kannattajat: "Mitä sitten? Kyseessä vain yhdet laulukilpailut ja tv-ohjelma"
Lordin vastustajat: "Ei todellakaan ole kyse vain pelkästä tv-ohjelmasta! Euroviisuja katsoo yli 100 miljoonaa ihmistä ja niissä mukana olemalla myös esiintyjän maa saa huomiota!"
-Sitten suomi meni kisoihin ja pääsi semifinaaleista itse finaaliin ja finaalissa äänesttiin euroviisujen voittajaksi.
Lordin kannattajat: "JEE! Suomi on vihdoinkin voittanut euroviisut!"
Lordin vastustajat: "Mitä sitten? kyseessä vain yhdet laulukilpailut ja tv-ohjelma..."
-Joitakin ei kai vain koskaan voi miellyttää.. :D
Lordin vastustajista
3
268
Vastaukset
- Golem
Lordi on hyvä bändi heavy-rock -maailmassa, mutta varsinaisen kevyen musiikin kanssa sillä ei ole mitään tekemistä.
Nyt kukaan ei enää odota Suomesta muuta, kuin Lapin hirviöitä.- Tuulipukukansa
Eiköhän ihmiset tajua että kyseessä vain yhtye Suomesta ja jos ei tajua niin se oma häpeä.
- Lordinkunniakisi
Siis hävetkää ne ketkä kehtaakin väittää että Lordi on mitätön ja surkea eikä ''pärjää'' mihinkään! Heti kun voitto tulee sitten aletaan väittelemään että eihän se mikään oikea voitto ollut. Aina Löytyy jokin syy jos suomi voittaa!!
Kyllä se nyt niin vaan on että Lordi voitti ja teki Euroviisujen piste ennätyksen!! :))
Onnea Lordi, Olette aivan mahtavia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1074662Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293433No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491514
- 361423
- 381236
- 141142
- 1591036
- 271028
- 6954