Arvoisat miehet

Prinsessa-80

Tässä olen katsonut,minkälaista vastausta kuvalliseen profiiliini tulee. Olen ilmeisesti ulkoisesti usean silmäämiellyttävä, joten viestiä tulee aika reippaasti. Mutta nyt asiaan:

Jos haluat, että nainen vastaa sinulle, niin ei kannata kirjoittaa jotain "moi" tai "oot kivan näköinen", sillä nämä fraasit eivät innosta mitenkään vastaamaan etenkään silloin kun viestejä tulee paljon ( ja jos profiili ei ole kovin kummonen). Kannattaa osoittaa, että on lukenut naisen profiilin ja esitellä itsensä lyhyesti, vaikka copypaste-tekstillä, jos ei muuhun sillä hetkellä kykene.

Itse vastaan lähes aina sellaisiin viesteihin, joista näkee,että on edes HIEMAN nähty jotain vaivaa eikä vain vilkaistu valokuvaa ja todettu että " onpas kivan näköinen daami"...

8

1310

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sulo_vilen

Ehkäpä olet oikeassa. Olen aina kirjoittanut viestin samaan tyyliin kuin avaisin keskustelun tavattaessa, eli tervehtinyt ja kertonut jotakin tilanteeseen sopivaa itsestäni. Täytyypä kokeilla tuota lyhennetyn CV:n lähettämistä. ;) Kovin harvasssa nimittäin on ne naiset, heille siitä kiitos, jotka ovat vastanneet.

• Koettu on

Valitettavasti sillä ei ole mitään väliä vaikka kirjoittaisikin vähän enemmän tai näkisi vaivaa, vastausta ei tule kuitenkaan. Monet elävät jossakin virtuaalimaailmassa ja etsivät jatkuvasti vaikka itse haluaisin tavata mahdollisimman pian. Aina luullaan että löytyy joku toinen parempi vaikka ei sitä ensimmäistäkään ole tavattu oikeasti. Sitten se menee ikuiseksi etsinnäksi monen kannalta. Siksi en itse enää käytä nettideittejä koska siinä menee vain aikaa hukkaan.

• Lonelymanu

Mä alan olla vähän samaa mieltä nyt. Olen lähestynyt viime aikoina useita kiinnostavalta vaikuttavia naisia eri nettipalveluissa. Olen nimenomaan kirjoittanut jokaiselle juuri ilmoitukseensa perustuen lyhyen vastauksen, ollut kohtelias ja useimmiten hauskakin. Tuntuu siltä, että monet vaan roikkuvat noissa palveluissa ihan harrastuksen vuoksi. Ei heillä ole tarkoituskaan löytää ketään oikeasti, vaikka niin ilmoituksissaan väittävätkin. Varmaan naureskelevat naistenilloissa miesten lähettämille viesteille porukalla. Todella tylsää.

Miksi on niin vaikeaa vaihtaa vaikka pari viestiä ja ehkä tavatakin. Eikö enää ole mitään käytöstapoja?

• pikeeri
        Lonelymanu kirjoitti:

Mä alan olla vähän samaa mieltä nyt. Olen lähestynyt viime aikoina useita kiinnostavalta vaikuttavia naisia eri nettipalveluissa. Olen nimenomaan kirjoittanut jokaiselle juuri ilmoitukseensa perustuen lyhyen vastauksen, ollut kohtelias ja useimmiten hauskakin. Tuntuu siltä, että monet vaan roikkuvat noissa palveluissa ihan harrastuksen vuoksi. Ei heillä ole tarkoituskaan löytää ketään oikeasti, vaikka niin ilmoituksissaan väittävätkin. Varmaan naureskelevat naistenilloissa miesten lähettämille viesteille porukalla. Todella tylsää.

Miksi on niin vaikeaa vaihtaa vaikka pari viestiä ja ehkä tavatakin. Eikö enää ole mitään käytöstapoja?

Itselläni on aika "tylsä" profiili, enkä ole asettenut kovin suuria vaatimuksia myöskään miehille. Hyvä niin, koska olen saanut vastauksia lähinnä mukavilta ihmisiltä. Vain yksi sellainen on tullut jossa toivottiin suoraa toimintaa - eikä sekään ollut epäkohtelias ;)

Kirjoittelen yhden miehen kanssa melko tiiviisti. Kaikille muille, jotka ovat viestitelleet minulle, olen vastannut ja kertonut myös sen että keskityn mielummin tähän yhteen. Siis minulla on oikeasti tarkoitus löytää se oikea. Tunnen toimivani ihan oikein kun en kirjoittele ja tapaile kaikkien kiinnostuneiden kanssa.

• näin!
        pikeeri kirjoitti:

Itselläni on aika "tylsä" profiili, enkä ole asettenut kovin suuria vaatimuksia myöskään miehille. Hyvä niin, koska olen saanut vastauksia lähinnä mukavilta ihmisiltä. Vain yksi sellainen on tullut jossa toivottiin suoraa toimintaa - eikä sekään ollut epäkohtelias ;)

Kirjoittelen yhden miehen kanssa melko tiiviisti. Kaikille muille, jotka ovat viestitelleet minulle, olen vastannut ja kertonut myös sen että keskityn mielummin tähän yhteen. Siis minulla on oikeasti tarkoitus löytää se oikea. Tunnen toimivani ihan oikein kun en kirjoittele ja tapaile kaikkien kiinnostuneiden kanssa.

Ei ole mitään järkeä vedättää ja antaa toivoa jos ei ihminen herätä kiinnostusta. Eihän se mikään velvollisuus ole, olla jokaisen yhteyttä ottaneen "käytettävissä"! Säästääpähän samalla toista myöhemmältä pettymykseltä.

• n30

Siis ensin valitat, että ei tule vastausta, ja sitten valitat, että monet etsii jatkuvasti parempaa. Jos kaikille ei vastaa, eikös se kerro juuri siitä, että keskittyy siihen ensimmäiseen sytyttvään tyyppiin, eikä etsi samaanaikaan parempaa.

• Lonelymanu
        n30 kirjoitti:

Siis ensin valitat, että ei tule vastausta, ja sitten valitat, että monet etsii jatkuvasti parempaa. Jos kaikille ei vastaa, eikös se kerro juuri siitä, että keskittyy siihen ensimmäiseen sytyttvään tyyppiin, eikä etsi samaanaikaan parempaa.

Voihan se noinkin olla. Tosin ihmettelen sitä, että jos se sytyttävä tyyppi on jo löytynyt, niin miksi se ilmoitus netissä sitten edelleen roikkuu. Suomi24:n palvelusta jopa näkee, kun ilmoituksessa on vierailtu ja lähetetty viesti on tullut luetuksi. Minusta se kertoo nimenomaan siitä, että haku on edelleen päällä tai sitten vain huvitellaan.

Fiksu ottaa ilmoituksensa pois seuraa löydettyään ja laittaa sitten vasta uuden, jos se ei johda mihinkään.

• siksi
        Lonelymanu kirjoitti:

Voihan se noinkin olla. Tosin ihmettelen sitä, että jos se sytyttävä tyyppi on jo löytynyt, niin miksi se ilmoitus netissä sitten edelleen roikkuu. Suomi24:n palvelusta jopa näkee, kun ilmoituksessa on vierailtu ja lähetetty viesti on tullut luetuksi. Minusta se kertoo nimenomaan siitä, että haku on edelleen päällä tai sitten vain huvitellaan.

Fiksu ottaa ilmoituksensa pois seuraa löydettyään ja laittaa sitten vasta uuden, jos se ei johda mihinkään.

Ilmoitus netissä, koska viestien vaihto menossa.
        Ei heti rynnätä tapaamaan tai muita yhteystietoja vaihtelemaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5060
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      113
      1594
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1239
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1179
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1123
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1007
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      969
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      3
      875
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      779
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      753
    Aihe