suomen euroviisukarsintojen ajaksi!! Kyllä sen taas näki mikä oli tulos kun nuorempi väestö onnistui voittamaan äänestyksen...
Jos mummot saavat valita sinne lähetetään jatkossakin vain Metsäketoja, Sillanpäitä, Rönningejä ja Voutilaisia ja kuten kuvasta näkyy heille ei ole menestystä herunut...siihen tietoon ei tarvinnut olla edes ennustaja!! Tänä vuonna uskoin suomen menestykseen ensimmäistä kertaa kun kerrankin oli oikenlainen esiintyjä!! Lordi sai varmasti esityksellään jokaisen naulittua telkun äärelle...se herätti niin laajaa julkisuutta ja keskustelua!! Tässä se nähtiin että todellakin se on sama mitä puhutaan kunhan puhutaan :D Hyvä Lordi!! Olen ylpeä teistä!!!
Mummoilta kännykät pois
5
493
Vastaukset
- mummo
Tämä mummo äänesti kyllä Lordia silloin Suomen karsinnoissa, että ei sentäs kaikilta kännyjä pois!
- Mummeli
Ei multa pois kännykkää-Mun tekstiviestit ratkas koko voiton-ensin karsinnassa ja sitten loppukilpailussa.(tekstasinkohan oikein?) Ei sitä saa mummoja aina syytellä kaikesta. Olikohan toi ehdottaja taas niitä ala-astelaisia? Ne aina ikävöi Mummoja.
- mummo
Mä tykkäsin Lordista alusta asti, erottui noista muista hömpötyksistä. Kolminkertanen mummo.
- 58 vee
tämä mummo tiesi heti että ei tarvi edes äänestää kun Lordi kyllä voittaa ja Mummo on ollut Lordin fani ajat jo. Onneksi Suomen nuoret ovat nörttikansaa eli kuinka paljon käytimme skypeä homman kotiin viemiseen..Monacoon, Albaniaan tai Armeniaan Mummo ei matkusta. Mummo laittoi juuri kaiken dvd:lle. Mummo osti pojilleen sähkökitarat kun ne oli 12 vee vanhoja ja hyvin pesee nyt jo aikuisilla. Lordista postimerkki heti jees...koskas se tulisi..
- ottaa keneltäkään
kännykkää pois! Sensijaan nuorille taottava päähän, että jos karsinnoissa on jokin todella hyvä biisi, niin äänestämättä se ei voita! Nuoret siis äänestämään! Humppatantat on mahdollista voittaa! On mahdollista saada jatkossakin Suomelle kunnon edustaja, jos vaan äänestetään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874078Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10899
- 131875
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750