silvia lauloi ''hei jumala kuis hurisee!''
Silvia pilkkas jumalaa!
5
686
Vastaukset
- Uusiofani
... oikeessa. Oon aivan samaa mieltä.
- ttk19761
ja luulen, että juuri sen takia kreikkalaiset buuas silvialle. Se biisi oli muuten ihan ok, aika jännä ja olisi hyvinkin voinut pärjätä .mutta luulen että juuri tuo "Hey God whatsup dog?, its silvia yar favourite person and I am gonna save the world" -lause pilasi kaiken.
- ttk19761
whats up doc
- vaan silvian käytöksestä
ttk19761 kirjoitti:
whats up doc
hän oli haukkunut ennen kisoja kreikkalaisia ja käyttäytynyt muutenkin törkeästi, yleisöhän buuasi jo ennen esitystä jos huomasitte.
- y555
vaan silvian käytöksestä kirjoitti:
hän oli haukkunut ennen kisoja kreikkalaisia ja käyttäytynyt muutenkin törkeästi, yleisöhän buuasi jo ennen esitystä jos huomasitte.
mutta eihän se buuaava yleisö ollut ainoa silviaa äänestänyt, vaan äänestihän muutkin ihmiset euroopassa, jotka katsoivat esityksen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1325381Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313862No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452480Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv382044- 241753
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241704- 411640
- 501608
- 291463
- 381424