auttakaa pian!

feetras

auttakaa nyt hyvät ihmiset ja kertokaa pian että mistä voin netistä löytää atkinssin edes kahden eka viikon jonkinlaiset ohjeet??! asialla on kiire. kirjaan nyt ei oo mahiksia. tiedän suurinpiirtein tärkeimmän siitä mutta en sitä, että saako syödä mitä vihanneksia ja yleensäkki saako syödä muuta ku lihaa, kalaa, rasvaa, munia jne. ellette halua itse vastata niin olisin todella kiitollinen. tarvitsen tiedon vain sille kahdelle viikolle edes

8

620

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viikon aikana

saanut mitään aikaiseksi? Etkö ole lukenut annettuja linkkejä ja tätä palstaa?

• feetras

tämän takia ei olisi pitänyt kirjoittaa koska tietää että saa tällästä palautetta. ensinnäki minulla ei ole ikinä mahiksia olla netissä sitä 5 minuuttia pidempää ja siks kirjotin tänne. kaikilla ei ole mahollisuutta olla netissä 24 h päivässä

• niin...
        feetras kirjoitti:

tämän takia ei olisi pitänyt kirjoittaa koska tietää että saa tällästä palautetta. ensinnäki minulla ei ole ikinä mahiksia olla netissä sitä 5 minuuttia pidempää ja siks kirjotin tänne. kaikilla ei ole mahollisuutta olla netissä 24 h päivässä

Voisihan tässä jälleen mainita ateriamatriisin, mutta kun se ei sinua kiinnosta, niin minkä mahtaa.

Ja tottakai kannattaa muita syyttää siitä, että itse ei ole tarpeeksi kiinnostunut asiasta, vaan odottaa että joku viitsisi puoli kirjaa kopioda tänne.

Ja syyttely jatkuu. Sanoisimpa että pidä läskis. Itse viitsin nähdä sen verran vaivaa että otin asioista selvää ja läskit lähti.

• kun ei
        niin... kirjoitti:

Voisihan tässä jälleen mainita ateriamatriisin, mutta kun se ei sinua kiinnosta, niin minkä mahtaa.

Ja tottakai kannattaa muita syyttää siitä, että itse ei ole tarpeeksi kiinnostunut asiasta, vaan odottaa että joku viitsisi puoli kirjaa kopioda tänne.

Ja syyttely jatkuu. Sanoisimpa että pidä läskis. Itse viitsin nähdä sen verran vaivaa että otin asioista selvää ja läskit lähti.

toinen ymmärrä. minkä takia koko palsta on olemassa jos mitään ei saa kysyä. anteeksi kun häiritsin rauhaasi. kuka pakotti sinua vastaamaan. niin kyllä läski läskin tuntee

• olen nykyään
        kun ei kirjoitti:

toinen ymmärrä. minkä takia koko palsta on olemassa jos mitään ei saa kysyä. anteeksi kun häiritsin rauhaasi. kuka pakotti sinua vastaamaan. niin kyllä läski läskin tuntee

Kysymykset ja laittomuudet (kirjan kopioiminen) on kaksi eri asiaa.

Mutta ehkä sinä haluat olla se, jota aloittaja syyttää kun laihdutuksessaan epäonnistuu, kun ei tiedä edes perusteita toimivalle ruokavaliolle (joka muuten löytyy kirjasta monine perusteluineen).

• sinä
        olen nykyään kirjoitti:

Kysymykset ja laittomuudet (kirjan kopioiminen) on kaksi eri asiaa.

Mutta ehkä sinä haluat olla se, jota aloittaja syyttää kun laihdutuksessaan epäonnistuu, kun ei tiedä edes perusteita toimivalle ruokavaliolle (joka muuten löytyy kirjasta monine perusteluineen).

itekää yhtää mitä hittoa sinä ees höpiset. hohhoijaa. taitaa teikäläisellä olla aika tylsä elämä ku ottaa tollaset hepulit siitä että minä kysyn jotakin täällä palstalla. mene muualle ärisemään. kannattas vähä lisätä ehkä syömistä niin ei tarvii olla koko aikaa sitruuna perseessä. hellurei ja hellät tunteet

• 5 minuuttia
        sinä kirjoitti:

itekää yhtää mitä hittoa sinä ees höpiset. hohhoijaa. taitaa teikäläisellä olla aika tylsä elämä ku ottaa tollaset hepulit siitä että minä kysyn jotakin täällä palstalla. mene muualle ärisemään. kannattas vähä lisätä ehkä syömistä niin ei tarvii olla koko aikaa sitruuna perseessä. hellurei ja hellät tunteet

päivässä unohtui.
        Kummalista kun enää ei saa sanoa mitä ajatelee ilman että sitä tulkitaan raivostumiseksi.
        Kyllä 2000-2500kcal päivässä riittää ihan hyvin, varsinkin kun siinä ei ole liikaa hiilareita sotkemassa. Virkeyttä riittää aamusta iltaan.
        Sitruuna sopii mehuna paremmin vaikka salaattiin.

• tueksi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5140
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      122
      1635
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      15
      1459
    4. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      50
      1386
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1195
    6. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      4
      1100
    7. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1037
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      999
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      60
      827
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      28
      799
    Aihe