tatuointi alle 18-vuotiaalle?

terere

tehdäänkö missään päin suomea alle 18-vuotiaalle tatuointeja? esim. helsingissä? etsin lahdesta jo mutta joka paikka ilmoitti ettei tehdä edes huoltajan luvalla alle 18-vuotiaalle mutta en vain jaksa odottaa. Vanhempien lupa on mutta ei löydy liikettä missä tehtäisiin alaikäiselle. :/

22

8133

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimismies

      Vuosia sitten olin 17-vuotiaana Blue Dragonissa, Helsingissä. En tosin tiedä enää ottavatko alaikäisiä.

      • 13+14

        ei tee alle 18v vaikka olis vanhemmat mukana


    • uusikaarlepyy

      Nykyään noi on kuulemma aika tarkkoja kyselemään henkkareita, tai ainakin tällaista huhua oon kuullut, itse kun en ole suomessa ottanut yhtään. Sitä vaan, että mielummin odota hetki ja mene kunnolliseen mestaan, kuin johonkin epämääräisen jossa tekee alaikäisille.. Tietty joku tunnettu tai tuttu mesta voi olla kaikesta huolimatta laadukas, vaikkei olisi tarkka ikärajojen kanssa..

    • tehdään..

      Ainakin Duck's Tattoossa tehdään tatuointeja alle 18-vuotiaille huoltajien luvalla.

      • tehdäänkö...

        tehdäänkö duck's tattoossa alle 16-vuotiaille? Kun liikkeen kotisivuilla ei lue mitään ikärajoista...


      • ..............................
        tehdäänkö... kirjoitti:

        tehdäänkö duck's tattoossa alle 16-vuotiaille? Kun liikkeen kotisivuilla ei lue mitään ikärajoista...

        Alle 16-vuotiaille tehdään, mutta tarvitsee vanhemman suostumuksen. 16 voi ducks tattoossa ottaa kuvan ihan ilman kenenkään lupia.


      • ...?
        .............................. kirjoitti:

        Alle 16-vuotiaille tehdään, mutta tarvitsee vanhemman suostumuksen. 16 voi ducks tattoossa ottaa kuvan ihan ilman kenenkään lupia.

        Kyllä mun mielestä 16-vuotiaatkin tarvitsee luvan Duck'sissa, ainakin minä tarvitsin...


    • tehdään

      alle 18 vuotiaille, ainakin Skin Craftissa. Tosin huoltaja mukaan vaikka kun varaa aikaa tai sitten tekohetkellä.

      • ....

        melkeen joka paikassa alle 18v. saa vanhempien suostumuksella, mutta (kunnon paikoissa) ei alle 16 vuotiaille tehdä luvallakaan.


      • hej....
        .... kirjoitti:

        melkeen joka paikassa alle 18v. saa vanhempien suostumuksella, mutta (kunnon paikoissa) ei alle 16 vuotiaille tehdä luvallakaan.

        Kunnon paikoissa ei tehdä alle 18-vuotiaille missään tapauksessa.


      • ....
        hej.... kirjoitti:

        Kunnon paikoissa ei tehdä alle 18-vuotiaille missään tapauksessa.

        Kyllä ainakin ne paikat mitä mä tiedän ovat kunnollisia ja tatuoiat ovat taitavia ja vastuullisia ja niissä tehdään kuvia alle 18vuotiaille vanhemman luvalla.


    • eos

      kuopiossa

      • Anonyymi

        Missä kuopiossa on liike jossa tehdään alle 18-vuotiaille?


    • ZoffeliX

      Tuli mieleen että saisikohan joillekki 10-11 vuotiaille laittaa tatuoinnin?
      Tuskinpa =')

    • kerronpahavaa

      sehän olis vaa tyhmää koska 10-11 vuotias kasvaa vielä ja tatuointi levähtäisi!!

    • Böö(:

      Saisikohan 13 vuotiaalle tehdä tatuoinnit luvan kanssa..?

      • Kett.

        Ei.


    • khihiih

      ite oon sammaa pähkäilly ku toivoisin joko joulu- tai rippilahjaksi tatuointia.

    • jarte1-

      Ehottomasti EI alle 18v. Eikös se lue suomen laissa?

    • : )

      Mie olen nytten 16- vuotias ja minulle tehtiin 13- 14- vuotiaana tatuointi : o. Äidille tehtiin samalla, niin tekivät minullekkin. Ja on ihan kunnon paikka. Sivuilla lukee, ettei alle 18- vuotiaille tehdä, mutta minulle kyllä tekivät. Ja kyseinen artisti on kyllä todella kehuttu ammattitaidostaan ja hygieniastaan.

    • tatuoitu92

      Saako kysyä kuka tekee noin nuorelle?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5148
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3367
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1502
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1333
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1026
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      938
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe