tatuointi alle 18-vuotiaalle?

terere

tehdäänkö missään päin suomea alle 18-vuotiaalle tatuointeja? esim. helsingissä? etsin lahdesta jo mutta joka paikka ilmoitti ettei tehdä edes huoltajan luvalla alle 18-vuotiaalle mutta en vain jaksa odottaa. Vanhempien lupa on mutta ei löydy liikettä missä tehtäisiin alaikäiselle. :/

22

9191

Vastaukset 22

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimismies

Vuosia sitten olin 17-vuotiaana Blue Dragonissa, Helsingissä. En tosin tiedä enää ottavatko alaikäisiä.

• 13+14

ei tee alle 18v vaikka olis vanhemmat mukana

• uusikaarlepyy

Nykyään noi on kuulemma aika tarkkoja kyselemään henkkareita, tai ainakin tällaista huhua oon kuullut, itse kun en ole suomessa ottanut yhtään. Sitä vaan, että mielummin odota hetki ja mene kunnolliseen mestaan, kuin johonkin epämääräisen jossa tekee alaikäisille.. Tietty joku tunnettu tai tuttu mesta voi olla kaikesta huolimatta laadukas, vaikkei olisi tarkka ikärajojen kanssa..

• tehdään..

Ainakin Duck's Tattoossa tehdään tatuointeja alle 18-vuotiaille huoltajien luvalla.

• tehdäänkö...

tehdäänkö duck's tattoossa alle 16-vuotiaille? Kun liikkeen kotisivuilla ei lue mitään ikärajoista...

• ..............................
        tehdäänkö... kirjoitti:

tehdäänkö duck's tattoossa alle 16-vuotiaille? Kun liikkeen kotisivuilla ei lue mitään ikärajoista...

Alle 16-vuotiaille tehdään, mutta tarvitsee vanhemman suostumuksen. 16 voi ducks tattoossa ottaa kuvan ihan ilman kenenkään lupia.

• ...?
        .............................. kirjoitti:

Alle 16-vuotiaille tehdään, mutta tarvitsee vanhemman suostumuksen. 16 voi ducks tattoossa ottaa kuvan ihan ilman kenenkään lupia.

Kyllä mun mielestä 16-vuotiaatkin tarvitsee luvan Duck'sissa, ainakin minä tarvitsin...

• tehdään

alle 18 vuotiaille, ainakin Skin Craftissa. Tosin huoltaja mukaan vaikka kun varaa aikaa tai sitten tekohetkellä.

• ....

melkeen joka paikassa alle 18v. saa vanhempien suostumuksella, mutta (kunnon paikoissa) ei alle 16 vuotiaille tehdä luvallakaan.

• hej....
        .... kirjoitti:

melkeen joka paikassa alle 18v. saa vanhempien suostumuksella, mutta (kunnon paikoissa) ei alle 16 vuotiaille tehdä luvallakaan.

Kunnon paikoissa ei tehdä alle 18-vuotiaille missään tapauksessa.

• ....
        hej.... kirjoitti:

Kunnon paikoissa ei tehdä alle 18-vuotiaille missään tapauksessa.

Kyllä ainakin ne paikat mitä mä tiedän ovat kunnollisia ja tatuoiat ovat taitavia ja vastuullisia ja niissä tehdään kuvia alle 18vuotiaille vanhemman luvalla.

• eos

kuopiossa

• Anonyymi

Missä kuopiossa on liike jossa tehdään alle 18-vuotiaille?

• ZoffeliX

Tuli mieleen että saisikohan joillekki 10-11 vuotiaille laittaa tatuoinnin?
      Tuskinpa =')

• kerronpahavaa

sehän olis vaa tyhmää koska 10-11 vuotias kasvaa vielä ja tatuointi levähtäisi!!

• Böö(:

Saisikohan 13 vuotiaalle tehdä tatuoinnit luvan kanssa..?

• Kett.

Ei.

• khihiih

ite oon sammaa pähkäilly ku toivoisin joko joulu- tai rippilahjaksi tatuointia.

• jarte1-

Ehottomasti EI alle 18v. Eikös se lue suomen laissa?

• : )

Mie olen nytten 16- vuotias ja minulle tehtiin 13- 14- vuotiaana tatuointi : o. Äidille tehtiin samalla, niin tekivät minullekkin. Ja on ihan kunnon paikka. Sivuilla lukee, ettei alle 18- vuotiaille tehdä, mutta minulle kyllä tekivät. Ja kyseinen artisti on kyllä todella kehuttu ammattitaidostaan ja hygieniastaan.

• tatuoitu92

Saako kysyä kuka tekee noin nuorelle?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä Yllätti

Kaivatussasi?
      Ikävä
      208
      2072
    2. Ei enää ulkoteltta ruokaa.

Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,
      Kuhmo
      49
      1237
    3. Jos sussa toisessa on yhtään miestä

Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te
      Ikävä
      185
      1130
    4. Se katse...

Täynnä rakkautta. Kunpa olisin tajunnut.
      Ikävä
      81
      976
    5. En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen

Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää
      Ikävä
      56
      871
    6. 71
      803
    7. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      792
    8. Mitä eroavaisuuksia sinulla on

kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?
      Ikävä
      77
      737
    9. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      348
      695
    10. Onnettomuus

Olivatko paikkakuntalaisia, jotka menehtyivät?
      Virrat
      33
      685
    Aihe