... on se että Suomi jäjestää ens kisat. Ja Vanhanen jo sanoikin sen eilen: "Järjestämme suomalaisen näköiset kisat"! ARGH!
Eli varmaan yhtä onnistuneet kuin yleisurheilun MM-kisojen avajaiset...Kaksi kynttelikköä lavan reunalle, kansantanssi ryhmä esiintymään, Jussi Lampi pahvilootassa ja Riitta Väisänen juontamaan... Jopas on upea meiniki! Antakaa mun kaikki kestää...Pelottaa jo.
Ainoa huono puoli voitossa...
7
712
Vastaukset
- avajaisjuhlissa?
Ei muuta kuin turhaa rahanmenoa. Kisat on kisat, vittu niihin mitään prameilevia avajaisia tarvita.
- eka I
..mä mistään avajaisista puhunutkaan, vaan koko kisoista!
- emppu-86
eka I kirjoitti:
..mä mistään avajaisista puhunutkaan, vaan koko kisoista!
Suomessa järjestettävien kisojen sitten näyttää joltain muulta kuin suomalaiselta?! Suomalaisuudessa ja Suomessa ei ole sen enempää tai vähempää hävettävää, kuin missään muussakaan maassa!
Kun kerrankin voitto tuli, ja kisat on Suomessa niin olkaamme ylpeitä eikä marista! Odotan mielenkiinnolla SUOMALAISEN NÄKÖISIÄ KISOJA!
- ..............................
mutta ei suomella ny nii hirveesti resursseja oo!
- höh
..on sitä paljon köyhemmätkin maat saanu komeat viisut aikaseksi!
- minä vain
Mutta tuleehan Suomen avuksi kymmeniä ruotsalaisia viisuammattilaisia joten euroviisuista saadaan varmaan ihan kivat lukuunottamatta niitä suomalaisia siellä siis juontajat ym. Suomen esittely.
- shalla
Hihhih,
Ihan samaa mietin minäkin heti voitonriemusta selvittyäni:) Vahvassa muistissa on kyllä se pahvilootalla vesisateessa liitely....Se vaan jatkui ja jatkui ja jatkui---
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974319Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351358
- 10979
- 151975
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842- 20814
- 11790