Lordin kappale oli täynnä vihaa ja se oli saattanan huono.
MINÄ VIHAAN LORDIA
6
422
Vastaukset
- saat toki
Sinulla on oikeus mielipiteeseesi. Kiitos, että ilmaisit sen. Mutta että täynnä vihaa?
- Monsterin kätyri
Kaikesta voi löytää vihaa jos persoona on siihen taipuvainen, kaikesta voi löytää myös positiivisuutta, kyse on siitä mitä haluaa löytää.
- gdsgdf
mikä kohta tässä on sitten satanistista, itse katson lordin olevan raskaan sarjan sanan tuojia uskonnon piireissä.
seuraavassa poimintoja
All we need is lightning
With power and might
*Striking down the prophets of false
As the moon is rising
Give us the sign
Now let us rise up in awe
*lyöden maahan vääräuskoiset profeetat
mikä mun mielestä viittaa pakanauskontoihin
*The true believers
*Thou shall be saved
Brothers and sisters keep strong in the faith
On the day of Rockoning
It's who dares, wins
You will see the jokers soon'll be the new kings
*Tosi uskovaiset tulevat pelastetuksi, mikä mun mielestä on selkeä kehoitus ihmisille että usko jumalaan kannattaa
Siskot ja veljet, olkaa vahvoja uskossa, mitä raamattuun tulee, herra koettelee ihmisiä uskossa ja tämä on selkeä kehoitus pysyä vahvana uskossa - lappalainen56
Monacosta kun et osaa saatanaa kirjoittaa . . .?
- ARVAa MITÄ?
painus sinäkin sinne ruottiis perkele! suomi kerrankin voittaa ja ansaitusti, miten sä oikeesti kehtaat?? Et oo kyllä suomalainen
- LORDI FANI
LORDIONparas jeeeeeeeeeeeeeeee hyvä et se voitti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874148Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283087No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760