Mikä olisi hyvä meikkivoide pintakuivalle sekaiholle? Tällä hetkellä ei ole rahaa mihinkään kalliiseen monen kympin tavaraan, joten suosituksia hyvistä markettimeikkivoiteista otetaan vastaan. Yritän löytää sellaisen, joka pysyisi naamalla edes jotenkin, eikä näyttäisi kauhealta pakkelikerrokselta. Revlonia on kehuttu jossain keskustelussa, entä muita? Itse olen aiemmin käyttänyt lumenen double stay-meikkivoidetta, mutta mitä muita kannattaisi kokeilla?
markettimeikkivoide
4
718
Vastaukset
- kesällä
esim. Avonin sellaista moussemaista meikkivoidetta, on ihanan kevyt mut peittää ja hintakin on nyt 9,90. Oon tykänny näistä tuotteista, äitini työkaverini kautta tilailen, luomivärit ja puuteritkin pysyy tosi hyvin. Ja näihin on varaa :). Suosittelen.
- tura
älä ainakaa osta Revlonin colorstayta: haisee pahalle ja kuivattaa ihoa entisestää ja tummuu iholla..:) kerran käytin ja nyt se pullo on homehtumassa melkei täytenä kaapissa..:/
- mahtavaa=)
itse taas käytin monta vuotta revlonin colorstaytä. oon kokeillu monia meikkivoiteita (lumene, rimmel, max faxtor, loreal, maybeline, clinique, kanebo...) ja toi revlonin voi on kyllä ehdottomasti hintalaatusuhteeltaan lyömätön. jos kuivempi iho, kannattaa ostaa pumppupullossa oleva stay naturel jos rasvaisempi (niinku itselläni) toi colorstay pumputtomassa lasipullossa on parempi. peittää kaikki näpyt ja ihon epätasaisuudet ja pysyy hyvin. niksi on levittämisessä, pitää levittää OHUT kerros sienellä töpytellen. ehdottomasti suosittelen! mun sisko käyttää kans arkimeikissään ja hän on sentään ammattimaskeeraaja. (ja jos on ongelma et meikkivoide tummuu iholla, kyse on siitä et ihon tuottaman talin pH saattaa olla hieman norm. happamempi ja tämä tummentaa meikkivoidetta iholla... eli ihan ihokohtainen ongelma)
- Sane
Anytimen Stay pretty meikkivoide oli oikeasti aikamoinen yllättäjä, hintaa ei ole kuin jotain kuutisen euroa ja pesee monet kokeilemani markettimeikkivoiteen mennen tullen. Kevyt, helposti levittyvä.
Toinen positiivinen yllätys oli Isadoran vaahtomeikkivoide, n. 15€ muistelisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455140Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1241643Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151479Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "501406- 141205
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4111081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171037Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76999Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60827No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol16827