Moikkelis kaikille!
Upee viikonloppu takana ja tänään aivan upee ilma, ainakin täälä (jos ei pientä tuulta lasketa :)). Ja viikonlopustahan upeen teki Lordin voitto, aivan mahtavaa!
Viikonlopun olimme miehen vanhempien luona ja syötyä tuli vähän enemmän mitä kotona olisi tullut, mutta paino ei silti ole noussut! Viime viikolla lenkkeilin kuutena päivänä, josta olen erittäin tyytyväinen.
Luulin jo eilen aamulla, että olen laihtunut taas kilon, mutta ei. Kävin siis miehen vanhempien luona vaa'alla ja se näytti 73,9. Kerkesin jo toivomaan, mutta sitten mieheni kävi vaa'alla ja se näytti hänellekin kilon vähemmän kuin meidän kotivaaka. Joten paino edelleenkin 75kg (kotivaaka näytti sen tänään aamulla..)
Mutta hyvillä mielin täälä silti ollaan. Mitenkäs kaikilla muilla on mennyt?
Kivaa viikkoa kaikille!
Laihdutussessio
6
421
Vastaukset
- *laihdutaja espoosta*
Hei!
Oli mukava lukea viestisi! Olemme samoilla luvuilla menossa. Olisi todella mukava lukea kuulumisiasi jatkossakin!! Itselläni on alkutaipaleella laihduttaminen ja painonhallinta, mutta kyllä se tästä kesän mittaan suttaantuu! - joskus alle 70kg;))ja163cm
Hei oli ihan pakko tarttua viestiisi, kun itsekin taistelen samoilla luvuilla:)
Pari viikkoa on tosissaan pakerrettu ja reilu kilo on tippunut. Nyt aloitin tehopakerruksen ettei motivaatio katoaisi ja saisi jotain tuloksia aluksi nopeastikin, sitten palaisin takaisin terveelliseen rytmiin. Eli Nutrilettia ja jotain vihanneksia että saapi pureskella.
Mikä pituutesi on?Juu, tuola jossain alempana Laihdutussessio-jutussa lukeekin musta kaikkea tietoja, mutta pitutta on siis 168cm..ja painoa edelleen se 75kg..Mutta eiköhän se siit ala laskemaan...ainakin jossain vaiheessa. Periksi en anna, monta kuukautta jo takana päin ja niin on luultavasti edessäkinpäin, mutta olen päättänyt että laihdun ainakin siihen 68 kiloon! Vaikka ens jouluun mennes mutta kunhan laihdun! :)
- verso
Täällä on mennyt siinä mielessä hyvin, että paino ei ole noussut, vaikka viime viikko meni aika huonosti. Aamulla vaaka näytti 63,9.
Mun pitää tsempata tän iltasyömisen kanssa, kun on vieläkin vähän onglmia siinä..Eli kun syö kunnon ruokaa tarpeeks sillon kun on ruoka-aika niin laihtuu?
Semmonen tapa on kyllä hyvä, että ajattelee, että kaikki ruoka on sallittua, mut sitten kun kaupassa kattelee niitä karkkeja niin muistaa, ettei kumminkaan kannata noita ottaa, kun huomenna kaduttais ihan vietävästi. Mun ongelma on (vieläkin) niitten karkkien tilalla rusinat..Mut oon huomannu, ettei viikonloppuna oo niin hirveetä ongelmaa olla syömättä niitä, vaan viikolla pitkän päivän jälkeen..
Hard Rock Halleluujaah! \o/ Kyllä me tästä vielä selvitään! :) - Maximamma
Perjantaina en voinut vastustaa kaupan grillattua broileria. Toki revin siit nahkat pois ja huuhtelinkin vielä. Hyvin maistui. Siitä jäi sitten syöpöttely päälle.
Eilen yritin ryhdistäytyä ja ostin vesimeloonia. Nyt olo kevyempi, mutta en halua mennä vaakalle.
Liikunta ei kiinnosta yhtään.
Todennäköisesti edelleen se 18 kiloa pudotettavana. Ja kolmessa viikossa kaksi kiloa pudonnut.Älä masennu! Kyllä se siitä. Ja kyl niit heikkoja hetkiäkin joskus saa olla. Kunhan et vaan anna periksi ja lopeta laihduttamista niin kaikki hyvin! Hitaasti hyvä tulee.. :) Mullakin tosiaan 9 kuukausi menossa ja vasta se 16 kiloa miinuksella. Mutta toivotaan, että se sitten pysyy paremmin poissakin kun kerta lähtee näin hitaasti.
Mutta pointti oli siis se, että tsemppiä...älä luovuta! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?
Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt862074Taas poistuu ABC, nyt Salossa
Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on1391980Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236943171697Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä2791666Millainen luonne sinä olet?
Itse olen innovatiivinen ja kuunteleva, sekä avoin uusille asioille. Mieheltä1881310Oletko koskaan miettinyt miltä lähempi fyysinen
kontakti tuntuisi hänen kanssaan? Sitä menee sekaisin pelkästä olemuksesta, niin kosketus voisi olla aika räjäyttävää.451187- 2131119
- 1041108
Vasemmistoliiton Minja Koskela lyttäsi Halla-ahon...
...arvion Usan presidentin vaalien voiton syistä, ja löi pöytään täsmälleen oikean arvion. Koskelan arviota tukevat myös3061069Aina vaan kalliimmaksi tulee NATO Suomelle
"Kaikkonen ja Kopra: Nato vaatii pian lisää panostusta jäsenmailtaan" https://www.is.fi/politiikka/art-2000010824365.htm2281013