Kirjoitan tänne...

EräsKntyöpaikaltasi

...kun en muutakaan voi. Olet ainoa ihminen jota ihailen salaa...olen aivan ihastunut. Sinussa on sitä jotain, joka saa jalkani huojumaan ja sydämeni läpättämään.

Silmäsi (ruskeat) ovat sielusi peili, vielä vähän aikaa sitten näin niissä jotain joka sai minut rakastumaan. Nyt en ole varma kun emme enää useinkaan näe.

Pituutesi saa mut haukkomaan henkeä, en voi vastustaa pitkää miestä ja varsinkaan sellaista, jolla on ne ruskeat silmät. Tuntuu kuin olisin ihan pieni tyttönen vaikka olen vanhempi kuin sinä.

Käytöksesi hurmaa mut. Käyttäydyt aina hyvin vaikkakaan en ole nähnyt sua muualla kuin töissä. Etkä sinäkään mua.

Siitä muusta puolestasi en tiedä mitään, mutta haluaisin tutustua siihen. Olisiko se edes mahdollista ? Että sinä M(m) haluaisit tutustua minuun. Nyt siihen tulisi mahdollisuus, työpaikan virkistymispäivän muodossa.

Siis jos satut täällä lueskelemaan ja huomaat tämän viestin, tulisitko juttelemaan kanssani, edes kertomaan, onko sinulla kiinnostusta tutustua.

6

1576

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuinka pitkä Jne..

Kerro lisää, mitä kirjaimet tarkoittaa ym.

• vihjeikkönen

Suluissa oleva m tarkoittaa miestä ja n naista. Iso kirjain ilman sulkuja tarkoittaa etunimen ensimmäistä kirjainta.

• muuttunut ...

mutta en ole päässyt käymään kun on juuri nyt ollut kiinni täällä ...

Ja sanotaan näin että olen nähnyt sinut (vilaukselta kylläkin) muuallakin ...

• EräsKntyöpaikaltasi

...jos olet se jolle kirjoitan missä olet sitten minut nähnyt jos et työpaikalla. Ai olet ollut kiinni missä ?

• omalla riittävästi

eikä kaipaa lisää!:(

• Selvennystä kaipaan

Viestisi oli epämääräinen...selvennä vähän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4088
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    10. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    Aihe