...kun en muutakaan voi. Olet ainoa ihminen jota ihailen salaa...olen aivan ihastunut. Sinussa on sitä jotain, joka saa jalkani huojumaan ja sydämeni läpättämään.
Silmäsi (ruskeat) ovat sielusi peili, vielä vähän aikaa sitten näin niissä jotain joka sai minut rakastumaan. Nyt en ole varma kun emme enää useinkaan näe.
Pituutesi saa mut haukkomaan henkeä, en voi vastustaa pitkää miestä ja varsinkaan sellaista, jolla on ne ruskeat silmät. Tuntuu kuin olisin ihan pieni tyttönen vaikka olen vanhempi kuin sinä.
Käytöksesi hurmaa mut. Käyttäydyt aina hyvin vaikkakaan en ole nähnyt sua muualla kuin töissä. Etkä sinäkään mua.
Siitä muusta puolestasi en tiedä mitään, mutta haluaisin tutustua siihen. Olisiko se edes mahdollista ? Että sinä M(m) haluaisit tutustua minuun. Nyt siihen tulisi mahdollisuus, työpaikan virkistymispäivän muodossa.
Siis jos satut täällä lueskelemaan ja huomaat tämän viestin, tulisitko juttelemaan kanssani, edes kertomaan, onko sinulla kiinnostusta tutustua.
Kirjoitan tänne...
EräsKntyöpaikaltasi
6
1576
Vastaukset
- Kuinka pitkä Jne..
Kerro lisää, mitä kirjaimet tarkoittaa ym.
- vihjeikkönen
Suluissa oleva m tarkoittaa miestä ja n naista. Iso kirjain ilman sulkuja tarkoittaa etunimen ensimmäistä kirjainta.
- muuttunut ...
mutta en ole päässyt käymään kun on juuri nyt ollut kiinni täällä ...
Ja sanotaan näin että olen nähnyt sinut (vilaukselta kylläkin) muuallakin ...- EräsKntyöpaikaltasi
...jos olet se jolle kirjoitan missä olet sitten minut nähnyt jos et työpaikalla. Ai olet ollut kiinni missä ?
- omalla riittävästi
eikä kaipaa lisää!:(
- Selvennystä kaipaan
Viestisi oli epämääräinen...selvennä vähän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756