Moi! Kirjottelin tänne jokunen aika sitten (mieheni lääppi H.Lssä (baari) erästä pitkähiuksista hoikkaa/lyhyttä naista, joka silloin oli itsekkin varattu ja tällä naisella poika) !!!
Ollaan miehen kans edelleen yhdessä! Halusin jättää hänet, mutta hän ei minua!
sovimme sitten näin että aina kun tämä asia alkaa minua vaivaamaan, kerron hänelle siitä ihan avoimesti, kaikki epäilykset mitä mielessä liikkuu ja saan ihan vapaasti tentata hältä kaiken.
se mieheni ja sen "kakkosen" ilta oli mennyt siis näin: mieheni lähti käymään naapurinluona "paukulla" ja alkoi viipymään... sitten soitin ja hän sanoi et ollaan baariin menossa sori... (lupasi et eivät mene)! baarissa olivat juoneet ja juoneet, ja jostain syystä mieheni oli pyytänyt hitaille tätä naista. tanssivat aikansa, ja menivät pöytään. sit olivat alkaneet lääppimään, miheni kouri häntä takamuksesa, ja nainen oli pitänyt toisella kädellä hartiasta, ja toisella takapuolesta, sitten mieheni oli laittanut kätensä hänen polvelleen ja sanonut että :tämä ei oo oikein! ja miehen sanojen mukaan oli siihen jäänyt!
nyt sinä M.... (toinen nainen) jos tunnistat itses! kerro oma kantasi asiaan, haluan tietää jos jotain muutakin tapahtui! Haluan tietää kaiken, sillä mä en jää petettäväksi. jos mies meni pitemmälle, luovutan hänet mielihyvin eteen päin. (siinä tapauksessa hän on siis valehdellut mulle)!
mutta muuten meillä menee hyvin, väliin mustasukkaisuus nostaa päätään ja korkealle! tulee paha olla, mut silloin mieskin tietää mitä hän on tehnyt! Mies (P...) sanoo häpeävänsä mitä mulle teki! asia vaivaa häntä silleen et hän ei mielellään siitä mulle puhu. vaikka on kertonutkin jos mulla on jotain kysyttävää!
suhde on mulla ja miehellä kaikin puolin kunnossa, jokaisella tasolla. mut onko tää vain kulissia? Yrittääkö mies sit peitellä (viikonloppuna kouri mua ja oli muutenkin "sillä mielin" koko ajan kimpussa) tekosiaan? kertokaa miltä tää teistä vaikuttaa, haluun ulkopuolisten kannanottoja tähän. pettääkö se sittenki. vaiko yrittääkö tosiaan korvata/korjata suhetta?
mies on edellisissä suhteissa pettäny, mua nyt vasta eka kerran. Pelkään et tää ei ollu viimeinen kerta. Pettäessään mies (nyt tapahtunut) oli päissään!
Mun tarina
3
745
Vastaukset
- ylireagoi
Älä ylireagoi. Jos juttu tosiaan oli noin kun miehesi kertoo, niin tuollaista sattuu. Minusta tuntuu, että mies ei kuitenkaan kerro koko totuutta sinulle koskaan. Mitä näiden kahden välillä tapahtui oikeesti..voi olla etteivät itsekään muista sitä! Kuka kouri mistäkin..säästä itseäsi äläkä kysy enempää. Sun on niin paljon helpompi olla, koska tuolla tavalla sä kidutat itseäsi.
Unohda koko juttu ja nauti elämästäsi. Jos sinun mies on petturi, niin kyllä hän pian jää kiinni. Älä luota häneen enää sokeasti.
Kirjoituksestasi näkee, että ongelmasi on luottamuspula mieheesi nähden. Se ei tuollaisen tapahtuman jälkeen kovin helposti palaudu, ja saattaa näivertää pohjaa suhteeltanne.- jää kiinni
"Jos sinun mies on petturi, niin kyllä hän pian jää kiinni. Älä luota häneen enää sokeasti. "
Pyh. Olen pettäny naisia 8v kertaakaan jäämättä kiinni. Ja viimeisin suhde kesti n.5v. Jos miehesi on manipuloiva ihminen. hän osaa hommansa. Mä olen sellainen, sekä mulla ei ikinä ole ollu morkkista. Joten minusta ei ole voitu huomata mitään. ihan vain vinkkinä...! - saanut
jää kiinni kirjoitti:
"Jos sinun mies on petturi, niin kyllä hän pian jää kiinni. Älä luota häneen enää sokeasti. "
Pyh. Olen pettäny naisia 8v kertaakaan jäämättä kiinni. Ja viimeisin suhde kesti n.5v. Jos miehesi on manipuloiva ihminen. hän osaa hommansa. Mä olen sellainen, sekä mulla ei ikinä ole ollu morkkista. Joten minusta ei ole voitu huomata mitään. ihan vain vinkkinä...!Älä nuolaise ennenkuin tipahtaa. Olet jo niin kauan pettänyt, että sinulle voi tulla pieniä huolimattomuusvirheitä. Vuosi vuodelta panokset kovenee. Eräänä päivänä PAM!! Sun koko elämä menee uusiksi. Jos myötätuntosi pettämisestä kärsivää kohtaan on tuota luokkaa niin sinulla ei oikeasti ole sydäntä. Sinulta puuttuu rakkaus. Vaimosi ei ole sitä voinut menettää, koska hänellä ei sitä ole koskaan ollutkaan. Siksi sinusta ei huomaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455060Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131594Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481229Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101169- 131113
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171007Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76969Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3875Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57779Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27753