Kesäseura 4

Mandy

Hei kaikille...! Valitettavasti en viime viikolla päässyt vaihtamaan kuulumisia kun olin viettämässä hartaasti odotettua viikon kesälomaani (olishan sitä vielä kauemminkin laiskotellut =)

Kiloja ei ole sen kummemmin tippunut, mutta mieliala sitä vastoin huimassa nousussa! Aloitin työt uudessa paikassa ja niistä työmatkoista tulee mukavasti lisäliikuntaa!

Jos joku haluaa vielä liittyä kesäseuraamme niin tervetuloa! Meitä on tällä hetkellä valitettavan vähän liikkeellä, joten uutta verta mukaan vaan! Tarkoituksena siis kohentaa elämäntapoja ja siinä sivussa hieman laihtua..

3

215

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kataja

Onnea uuteen työhön!
      Minulla on ollut juhlaa juhlan perään, mutta olen kohtuullisesti selvinnyt. Paino on sama, 90,6 kg, mutta vaatekoko pienenee. Se oli XXL ja nyt XL tai L. Olen tosi tyytyväinen. Keppijumppaa teen ja ryhtiä olen suoristanut. Sauvakävelen minkä ehdin.

Kaikki mukaan!!! Kai meitä ylipainoisia on?

• siiri..

Moikka kaikille! Mitäs teille kuuluu? Mä taas olen ottanut itseäni niskasta kiinni ja olenkin saanut pudotettua kilon pois. Paino on nyt 81 kiloa. Viimeksi ollut ton verran varmaan kolme vuotta sitten. Kohta onneksi menee toi kahdeksankymmenen raja toivottavasti rikki ja antaa taas lisää motivaatiota. Mä odotan vaan et tulis toi kesä nyt kunnolla, et pääsis uimaan..
      Tää meidän porukka taitaa olla kyllä aika laiska kirjoittelemaan. Mä nyt lupaan ainakin kirjoitella useammin, että ei koko porukka kuivuis kasaan..
      Aurinkoista päivän jatkoa!

• Kataja

Kyllä tässä on haaveita jos jonkinlaisia. Minun on saatava paino alkamaan elokuun 14. päivä 8:lla. Tässä ei ole muuta hyvää vielä kerrottavaa kuin 15 vuotta sitten meni viimeksi yksi paitapusero kiinni (L) ja nyt sitä voi pitää päällä ja kiinni.

Olen jumpannut ja olin pyhänä pitkällä lenkillä. Yritystä on ollut, mutta nyt pitäis alkaa kilojenkin karista ettei nivelet mene piloille.

Minulla ei ole makean himoa ja en tarvitse herkkupäiviä, mutta annoskoko on liian suuri. Itse valmistan kaikki ruokani.

Vielä on yksi bussimatka. Sitten on kortti käytetty ja uutta en osta.

Kirjoitellaan ja yritetään yhdessä painoa alas!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4108
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2921
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe