Hei kaikille...! Valitettavasti en viime viikolla päässyt vaihtamaan kuulumisia kun olin viettämässä hartaasti odotettua viikon kesälomaani (olishan sitä vielä kauemminkin laiskotellut =)
Kiloja ei ole sen kummemmin tippunut, mutta mieliala sitä vastoin huimassa nousussa! Aloitin työt uudessa paikassa ja niistä työmatkoista tulee mukavasti lisäliikuntaa!
Jos joku haluaa vielä liittyä kesäseuraamme niin tervetuloa! Meitä on tällä hetkellä valitettavan vähän liikkeellä, joten uutta verta mukaan vaan! Tarkoituksena siis kohentaa elämäntapoja ja siinä sivussa hieman laihtua..
Kesäseura 4
3
215
Vastaukset
- Kataja
Onnea uuteen työhön!
Minulla on ollut juhlaa juhlan perään, mutta olen kohtuullisesti selvinnyt. Paino on sama, 90,6 kg, mutta vaatekoko pienenee. Se oli XXL ja nyt XL tai L. Olen tosi tyytyväinen. Keppijumppaa teen ja ryhtiä olen suoristanut. Sauvakävelen minkä ehdin.
Kaikki mukaan!!! Kai meitä ylipainoisia on? - siiri..
Moikka kaikille! Mitäs teille kuuluu? Mä taas olen ottanut itseäni niskasta kiinni ja olenkin saanut pudotettua kilon pois. Paino on nyt 81 kiloa. Viimeksi ollut ton verran varmaan kolme vuotta sitten. Kohta onneksi menee toi kahdeksankymmenen raja toivottavasti rikki ja antaa taas lisää motivaatiota. Mä odotan vaan et tulis toi kesä nyt kunnolla, et pääsis uimaan..
Tää meidän porukka taitaa olla kyllä aika laiska kirjoittelemaan. Mä nyt lupaan ainakin kirjoitella useammin, että ei koko porukka kuivuis kasaan..
Aurinkoista päivän jatkoa!- Kataja
Kyllä tässä on haaveita jos jonkinlaisia. Minun on saatava paino alkamaan elokuun 14. päivä 8:lla. Tässä ei ole muuta hyvää vielä kerrottavaa kuin 15 vuotta sitten meni viimeksi yksi paitapusero kiinni (L) ja nyt sitä voi pitää päällä ja kiinni.
Olen jumpannut ja olin pyhänä pitkällä lenkillä. Yritystä on ollut, mutta nyt pitäis alkaa kilojenkin karista ettei nivelet mene piloille.
Minulla ei ole makean himoa ja en tarvitse herkkupäiviä, mutta annoskoko on liian suuri. Itse valmistan kaikki ruokani.
Vielä on yksi bussimatka. Sitten on kortti käytetty ja uutta en osta.
Kirjoitellaan ja yritetään yhdessä painoa alas!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760