Onko naisella parempi olla sileä pehmoinen iho vai kova ja karhea?
Tupakoitsijoilla on yleensä karhea iho ja tupakoimattomilla sellainen sileä.
naisen iho
11
1374
Vastaukset
- haluaisin
Jos tykkäisin kovasta ja karheasta nahasta, niin sivelisin omaa naamaani aamulla, mutta jotenkin nuo vastakohdat ovat vähän kiinnostavampia.
- kummaa
miksi ih-mees-sä vaivautua kysymään jotain noin itsestäänselvää? kuiva ja karhea tietysti..
Sinä olet ilmiselvästi yhdentotuuden terveysfasisti kirjoituksesi perusteella. Ei siinä mitään, et ole mielipiteinesi yksin ja se teille suotakoon.
Olisit voinut myös kysyä, onko parempi, että naisella on selluliittiä vai ei? Entä olisiko sopusuhtainen nainen parempi kuin lihava? Vai olisiko kaunis nainen parempi kuin ruma?
Oleellista on kuitenkin, että fiksu nainen on aina typerää parempi. Itsestäänselvyyksien laukojat ovat tyhmempiä ja syvällisesti asioita pohtivat älykkäämpiä. Eikö?- cirsi
Miksi ilkeilet? Miksi kaikesta pitää etsiä jotain syvällisiä totuuksia? Eikö voi vain todeta: tykkään silkkisestä ihosta. Tykkään karheasta ihosta.
"Joskus pinnallisuus voi olla mitä suurinta syvällisyyttä"
- sileä ihoinen
Ilmeisesti geenit ovat hyvät.
Ihoni on aina ollut sileä ja samettinen.
Yritän kuitenkin päästä tupakasta eroon.
Ikää jo 40. - ahavoitunut iho
on parempi. Kauneus kun on katoavaa, mutta rumuus sen kun lisääntyy.
- Teenlover
Tupakoitsijat muuten monesti parempia sängyssä.
Mitä ihmeen kysymyksiä???? Ei se iho merkittävästi naisella röökistä karhene kuin jonkun mielikuvituksessa.- utelias77
taidat olla itse tupakoitsia??niil ei veri kierrä eli ala ja yläpäät aika "turta" se on fakta. ps.tupakoitsian iho on aina huono.
- paikkaansa
eihän niillä kierrä edes veri kunnolla ainakaan.
- nappi
Minä tupakoin ja minulla on pehmeä iho...on kuulemma kuin vauvan pylly...
- mari+
Iho on tosi jees ja pehmeä..selluliittia ei löydy...Tupakoinut olen vuosia..mut pidän itsestäni huolta lopetan myös röökaamisen varmaan pian...Rakastelutaitoihin ei tupakointi vaikuta mitenkään...tiedän olevani hyvä..ei kai mul muute ois miehiä ympärillä....mukavaa savutonta tai savullista kesää kaikille...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "873978Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242871No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452292- 341301
- 10889
- 131865
- 6824
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124746- 11740