Kun mä tässä vielä vähän tutustelemassa tähän saatananpalvonta musaan, nii voitteko suositella mulle jotai hyvii pändei mist sais vähä kiksei lähtee sit ulos kaatele hautakivii ja sillee?
Kuuntelen pääasiassa Bathorya ja pidän joistakin Venomin biiseistä ja sit tää Hellhammer. Uusimmista pändeistä Darkthronee ja Sigh on tosi hyvä. Et jos about samantyylisii olis, ni ois jees.
Suositelkaa mulle jotai
6
630
Vastaukset
- .......
Lordi
- TOTCFUARTD
Jos pidät Bathorysta ja varsinkin Quorthonin (RIP) säveltämästä viikinkimetallimatskusta, kannattaa katse kääntää Puolan suuntaan. Graveland. Muuta ei tarvita. Metallia liki täydellisimmillään. Tietysti joitakin saattavat riepoa Rob Darkenin poliittisesti vähemmän korrektit julistukset, mutta niinhän se aina menee. Kaikkia ei voi miellyttää. Eikä pidä.
Toinen varteenotettava pakanametalliakti samasta maasta on Hellveto. Suosittelen... - Jorma Kalenius
Jos aito suomalainen saatananpalvonta maistuu niin beherit. Norjan kovin on burzum.
- ohaC
Lopeta se hautakivien kaatelu ja ala vuoleen ittiäs samalla kun kuuntelet seuraavia:
Shining
Forgotten Tomb
Nortt - daemonie
kumpaa haluat tehdä ,kaadella kiviä vai kuunnella
musiikkia...tyhmästä päästä yleensä kärsii koko ruumis....Mortician rocks - aaaarrggh
ja kaada se. Luuserit kaataa toisten kiviä.
Motörhead ja niiltä Ace of Spades
Ja mitä ihmeen palvontaa, palvo vaan ittees.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134802Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293493No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452420- 501538
- 361473
- 391349
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231212- 141202
- 1651079
- 271078